اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد

افزایش کشفیات مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در استان فارس بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

افزایش کشفیات مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزانه 6 هزار تماس تلفنی به مرکز 110 شیراز گرفته می‌شود که بیش از 80 واحد فوریت‌های پلیس 110 مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ابراز داشت: در بحث کشفیات مواد مخدر طی دو ماه سال جاری بیش از سه تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل پیشرفت چشم‌گیری معادل 30 درصد داشته است.

سجادیان تصریح کرد: در چهار روز گذشته بیش از یک تن مواد مخدر در این استان کشف شده که در این راستا 19 خودرو توقیف و 19 مغازه و منزل منقل‌داران پلمب شد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در بحث برخورد با مزاحمان خیابانی فعالیت گسترده‌ای در حال انجام است، گفت: طی یک طرح شناسایی، 241 خودرو مزاحم و 175 خودرو به جرم آلودگی صوتی و تغییر در ظاهر خودروها توقیف شده است.

وی با اشاره به این که برای ایجاد مراکز بازپروری معتادان دو مکان در شیراز در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: آن دسته از مغازه‌دارانی که مبادرت به منقل‌داری می‌کنند، مغازه آن‌ها پلمب می‌شود و به آنان اجازه فعالیت داده نمی‌شود.

سجادیان تصریح کرد: افرادی که با ایجاد راه‌بندان و ترافیک مصنوعی، برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند از جمله در مسیرهایی مانند خیابان‌های ستارخان، معالی‌آباد و چهار راه چنچنه شیراز شناسایی و خودروهای آن‌ها نیز توقیف شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول