اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد

کشف یک تن و 220 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در سال گذشته بیش از یک تن و 220 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

کشف یک تن و 220 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

سید تقی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با تهیه و توزیع مواد مخدر اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهمان به مواد مخدر ماموران این پلیس موفق شدند بیش از 88 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ماه گذشته در سطح استان کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: 82 درصد کشفیات مواد مخدر در ماه گذشته در ایام تعطیلات نوروز و از مسافران کشف و ضبط شده است.

این مسئول ابراز داشت: در این ارتباط 340 متهم به مواد مخدر شناسایی و دستگیر و پس از تحقیقات و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

حسینی با اشاره به عواقب سوء مصرف مواد مخدر به خانواده‌ها هشدار داد: خانواده مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این بلای خانمانسوز گرفتار نشوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از انهدام 98 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و متذکر شد: بیش از یک تن و 255 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول