اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

دستگیری سرکرده اصلی باند مواد مخدر در لنگرود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از شناسایی و انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری سرکرده باند و کشف حدود 39 کیلوگرم تریاک در لنگرود خبر داد.

دستگیری سرکرده اصلی باند مواد مخدر در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح کریمی ظهر امروز در جلسه فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به انهدام باند مواد مخدر در لنگرود اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مواد مخدر شهرستان‌های لنگرود و رودبار پس از شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه بیش از 38 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی شناسایی این باند را به دنبال گزارش‌های متعدد شهروندان درباره فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی در لنگرود ذکر کرد و افزود: با این گزارش مردمی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان، ابراز کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی و اطمینان از صحت موضوع، اعضای این باند که در سطح لنگرود و رودبار کار می‌کردند، را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری گروه‌های عملیاتی پلیس این دو شهرستان موفق شدند سرکرده اصلی و شش نفر از اعضای باند را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات مقدار 38 کیلو و 800 گرم ماده مخدر تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر مواد مکشوفه، هشت دستگاه گوشی تلفن همراه و سه دستگاه خودرو نیز که در امر تهیه و توزیع مواد مورد استفاده قرار می‌گرفت از اعضای باند کشف و ضبط شد.

فلاح‌کریمی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت آگاهی از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول