اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

اداره تازه تاسیس راه و شهرسازی نور امکانات ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: اداره تازه تاسیس راه و شهرسازی نور امکانات ندارد.

اداره تازه تاسیس راه و شهرسازی نور امکانات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 91 با اشاره به پذیرایی و حضور 15 میلیون مسافر در نوروز امسال در استان و ارائه خدمات به آنان، میزان امکانات را شهرستانی و بهره‌مندی از امکانات استان و شهرستان را به اندازه ملی دانست.

وی با بیان وسعت 2 هزار و 675 کیلومتر مربع شهرستان از دارا بودن صدها کیلومتر راه اصلی، فرعی و کوهستانی خبر داد و اظهار داشت: به رغم دارا بودن بیشترین وسعت و راه نسبت به دیگر شهرستان‌های استان متاسفانه تاکنون اداره راه مستقلی نداشت.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: در حال حاضر که اداره مستقل راه و شهرسازی در نور رسما فعالیت خود را آغاز کرد از امکانات و ابزار عملیاتی برخوردار نیست و با این امکانات و تجهیزات جوابگوی مشکلات راه شهرستان نیست.

مشایخی افزود: راهدارخانه بخش بلده نیز از امکانات مناسب بی‌بهره است علیرغم اینکه در این ماه از سال هنوز هم فقط یک لاین از گردنه لاوش در بلده قابل تردد است و نیاز به افزایش امکانات و پرسنل در این خانه است.

این مسئول به روند کند پروژه چهاربانده محور نور، چمستان و آمل اشاره کرد و ابراز داشت: کندی کار برخی از پیمانکاران این محور آنقدر پروژه را طولانی کرده که همواره مشکلات فنی این محور در حال تعریض افزایش یافته و تصادفات منجر به فوت نیز رو به افزایش است.

وی افزایش تصادفات منجر به فوت و جرح در این محور را باعث تنش اجتماعی اهالی و ساکنین این محور ذکر کرد و گفت: حساسیت مردم به حدی شده که گاهی با ورود مسئولان محلی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و دادن آرامش به آنان از بروز تنش جلوگیری می‌کنیم.

مشایخی خواستار تسریع پروژه‌های مسکن در شهرستان نور شد و اعلام آمادگی کرد: در صورت تجهیز ساختمان فرمانداری و تامین امکانات مورد نیاز فرمانداری به مکان جدید منتقل خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور در پایان بر شرکت مسئولان ادارات در جلسات به جای اعزام جانشین و نماینده، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و اذعان داشت: مسئولان ادارات گزارش اعتبارات اخذ شده و هزینه‌کردها را به فرمانداری اعلام کرده و دقت کنند اعتبارات تخصیصی در جای خود هزینه شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول