اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

استفاده از تمام امکانات برای برگزاری نماز جماعت در ادارات جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: برای برگزاری باشکوه نماز جماعت در اداره‌ها و نهادهای شهرستان جیرفت باید از تمام امکانات دولتی و غیردولتی استفاده کرد تا سبب خیر و برکت در جامعه شود.

استفاده از تمام امکانات برای برگزاری نماز جماعت در ادارات جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور یکشنبه شب در نشست اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان جیرفت با تأکید بر توجه بیشتر اقامه نماز در دانشگاه‌ها اظهار داشت: دانشجویانی که با نماز مأنوس نبوده و در زندگی خود به آن اهمیت نمی‌دهند در آینده در حوزه فعالیت اجتماعی با مشکل مواجه می‌شوند.

وی نماز جماعت را بهترین و بزرگ‌ترین تجلی وحدت خواند و افزود: این اجتماع اصولاً زمینه‌ساز تعاون میان جامعه مسلمانان و نشان‌دهنده قدرت آنان است.

غنچه‌پور بزرگ‌ترین آثار نماز جماعت را آثار معنوی آن ذکر و تصریح کرد: نماز جماعت مقدمه وحدت، نزدیکی دل‌ها و تقویت‌کننده روح برادری میان انسان‌ها است.

این مسئول ابراز داشت: با همکاری اعضای شورای ستاد اقامه نماز شهرستان جیرفت هر روز به صورت غیررسمی در نماز جماعت دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا می‌کنیم تا بتوانیم این فرهنگ را به صورت کاملاً اساسی نهادینه کنیم.

فرماندار جیرفت خاطر نشان کرد: برای برگزاری باشکوه نماز جماعت در اداره‌ها و نهادهای شهرستان جیرفت باید از تمام امکانات دولتی و غیردولتی استفاده کرد تا سبب خیر و برکت در جامعه شود.

وی در پایان اذعان داشت: در راستای گسترش فرهنگ نماز اول وقت، این فریضه الهی در میدان‌های سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول