اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

تجهیز مؤسسات قرآنی کنگان به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از تجهیز مؤسسات قرآنی کنگان به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد.

تجهیز مؤسسات قرآنی کنگان به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست با فعالان قرآنی شهرستان کنگان اظهار داشت: توجه به فعالیت‌های قرآنی و دینی در جامعه امر مهم و ارزشمندی است و بویژه گسترش فرهنگ قرآنی امری لازم است.

وی افزود: امروز دشمنان با تمام امکانات و توانمندی‌ها برای کمرنگ کردن ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای تضعیف جوانان وارد شده‌اند که به هر میزان در تقویت فعالیت‌های قرآنی اهتمام ورزیم دشمنان ناکام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: تقویت معنویت و اخلاق در بین جوانان و نوجوانان امری ضروری است و گسترش کلاس‌های قرآنی و استفاده از اساتید برجسته برای تفسیر و تدریس قرآن می‌تواند در این تهاجم فرهنگی بسیار مؤثر باشد و انتظار داریم که مسئولان بهای لازم را به فعالیت‌های قرآنی بدهند که البته دولت دهم تاکنون عملکرد خوبی در این راستا داشته است.

اهرمی از صدور گواهینامه برای 15 مربی قرآنی در کنگان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت و نقش والای مربیان قرآنی در گستره فرهنگ این مرز و بوم، درالقرآن این اداره با همکاری دارالقرآن استان برای 15نفر از مربیان قرآنی گواهینامه روان‌خوانی و تجوید صادر کرد.

وی هدف از این کار را ساماندهی و تقدیر از تلا‌ش‌های مربیان قرآنی دانست و گفت: برای رفع مشکلات قرآنی در کنگان تلاش خوبی شده و به زودی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مؤسسات قرآنی کنگان مرتفع می‌شود و این مؤسسات تجهیز می‌شوند.

اهرمی با اشاره به برخی از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری کلاس پاسخگویی به سئوالات شرعی، همکاری در برگزاری نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری کلاس قرآن از اهم فعالیت‌های تبلیغات اسلامی و کانون قرآنی کنگان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول