اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه زنان در آبپخش

همایش نقش زنان در تولید ملی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش نقش زنان در تولید ملی در آبپخش برگزار شد.

همایش نقش زنان در تولید ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش جمعه‌ شب همایش نقش زنان در "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" با حضور بانوان مددجو و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش برگزار شد.

بخشدار آبپخش در این مراسم اظهار داشت: جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است و باید از تمام توان برای بزرگداشت مقام زن در جامعه بهره ببریم.

احمد خرم‌روز افزود: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی یکی از شاخه‌های اساسی و اصلی فعالیت مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش است و به مناسبت روز زن شاهد اجرای برنامه‌های متعددی در این نقش خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش محوری زنان در خانواده افزود: خانواده در نظام اسلامی کانون مهر و محبت بوده که در آن زن و مرد مایه آرامش یکدیگر محسوب می‌شوند.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: نقش زنان در خانواده برای پرورش فرزندان صالح که در برابر جامعه و رشد و ترقی آن احساس مسئولیت کنند نقشی ضروری و اساسی است که همواره باید به آن توجه کنند.

این مسئول ادامه داد: وجود زنان پاک‌سرشت در جامعه در ساماندهی اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی نقش مهمی داشته و دشمن را که با هدف نشانه رفتن باورهای دینی و اعتقادی وارد صحنه شده است، ناکام می‌گذارد.

بخشدار آبپخش بیان داشت: زنان در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... نقشی ارزنده و غیر قابل انکار ایفا می‌کنند و همواره با حضور خود در عملکرد مطلوب‌تر جامعه اسلامی در تمام عرصه‌ها اثر گذاشته‌اند.

خرم‌روز با اشاره به نقش زنان در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: زنان در جهاد اقتصادی و تولید ملی نیز نقش برجسته دارند و نقش‌آفرینی آنان اساس و بنیاد حرکت‌های اجتماعی و اقتصادی را تشکیل می‌دهد.

وی یادآور شد: کمیته بانوان بخش آبپخش با حضور و فعالیت مستمر در تمام برنامه‌ها ما را در انجام هر چه بهتر این برنامه‌ها یاری کرده‌اند و این امر نمایانگر نقش بی‌بدیل زنان و بانوان جامعه اسلامی در تمامی عرصه‌ها است.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش نیز در این مراسم گفت: بانوان در تمام مراحل انقلاب اسلامی با حضور فعال خود در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته‌اند و همواره همپای مردان برای تعالی و توسعه ایران اسلامی کوشیده‌اند.

فاطمه جهان‌افروز اذعان داشت: حضور و مشارکت فعال بانوان در برنامه‌ها و عرصه‌های اجتماعی از اهداف اساسی کمیته بانوان بخشداری آبپخش است و در تمام فعالیت‌های خود برای تحقق آن تلاش کرده‌ایم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول