اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکصدمین سفر استانی دولت

چناران چشم‌انتظار رئیس‌جمهور است

خبرگزاری فارس: شهروندان چناران خود را برای استقبال باشکوه از رئیس‌جمهور و هیئت همراه آماده می‌کند.

چناران چشم‌انتظار رئیس‌جمهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران؛ رئیس‌جمهور قرار است ساعت 8 صبح سه‌شنبه وارد این شهرستان شود و برای مردم سخنرانی کند.

براساس این گزارش ستاد استقبال از رئیس‌جمهور از چند روز قبل در چناران تشکیل و تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه از رئیس‌جمهور فراهم شده است.

تمام اقشار ساکن در شهرستان چناران اعم از شهری و روستایی، دانش‌آموز و دانشجو، کشاورز و کارمند برای دیدار با رئیس‌جمهور خود را آماده می‌کنند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان چناران این بار هم با شرکت پرشور در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور مردمی بر وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تأکید می‌ورزند.

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی ستاد رسیدگی به مراجعات و درخواست‌های مردمی نیز در شهرستان چناران شکل گرفته است.

یکی از کشاورزان چنارانی به خبرنگار فارس؛ می‌گوید خشکسالی سال‌های اخیر و کمبود آب در بخش کشاورزی تنگناهای بسیاری را برای مردم و از جمله کشاورزان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: کمبود چاه‌های عمیق و بالا بودن قیمت مواد اولیه کشاورزی نظیر کود، بر دامنه مشکلات مردم و کشاورزان این شهرستان افزوده شده است.

یکی از ورزشکاران چناران هم کمبود فضای ورزشی و فقدان توجه لازم به بیمه ورزشکاران را از مشکلات ورزشی این شهرستان ذکر کرد و گفت: چند سالن ورزشی موجود در چناران به هیچ عنوان جوابگوی نیاز مردم، جوانان و ورزشکاران این شهرستان نیست.

فرماندار شهرستان چناران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس؛ تأکید کرد: سفرهای استانی قصه دلدادگی مردم و مسئولین است و باعث شده که مسئولین نسبت به مشکلات مناطق مختلف کشور اشراف بیشتری داشته باشند و در این زمینه تاکنون مصوبات بسیار خوبی نیز تصویب شده است.

سید‌علی حسینی ضمن دعوت از همه آحاد مردم چناران برای استقبال از ریاست‌جمهوری ادامه داد: 40 مصوبه در سفرهای اول هیئت دولت به شهرستان چناران تصویب شده که 97 درصد از این مصوبات تاکنون به صورت کامل اجرایی شده و باقی آن نیز به فضل الهی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول