اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در بدو ورود به مشهد مقدس:

خراسان‌رضوی پایگاه فرهنگ و اندیشه الهی ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان گفت: خراسان‌رضوی و مشهد مرکز گسترش اندیشه و اسلام ناب و پایگاه فرهنگ و اندیشه الهی ایران است.

خراسان‌رضوی پایگاه فرهنگ و اندیشه الهی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در بدو ورود به مشهد در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که یک صدمین سفر هیئت دولت را در بهترین ایام سال هم‌زمان با میلاد با عظمت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) به قلب ایران و مرکز ولایت به خراسان‌رضوی و مشهد انجام داده‌ام.

وی افزود: امام رضا(ع) جلوه سیاسی و اجتماعی ولایت را تثبیت کرد و یک جریان نورانی اندیشه و فرهنگ و انسان‌سازی را از این دیار به تمام جهان منتشر کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز خراسان‌رضوی و مشهد مرکز گسترش اندیشه و اسلام ناب هستند، اظهار کرد: مردم ایران هر چه دارند از امام رضا(ع‌) است و خراسان‌رضوی پایگاه فرهنگ و اندیشه الهی ایران است.

احمدی‌نژاد با اشاره به یک صدمین سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی گفت: در این سفر چند برنامه در دستور کار دولت است که در این راستا وزرا و معاونین به تمام شهرستان‌ها سفر کرده و با مردم گفت‌وگو می‌کنند و پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داده و در پایان در جلسه اداری هر شهرستان شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بنده نیز پس از دیدار با مردم مشهد به شهرستان‌ها سفر کرده و چندین برنامه از جمله تشکیل کارگروه عالی اشتغال، شرکت در جلسه هیئت دولت، دیدار با نخبگان، تجلیل از شهدا، شرکت در مراسم روز زن و شرکت در بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی پیش‌بینی شده است.

رئیس جمهور با اشاره به تشکیل جلسه هیئت دولت در استان اذعان داشت: این جلسه به دو بخش تقسیم می‌شود که در یک بخش ارزیابی مصوبات سه سفر قبلی و بعضی از پروژه‌ها و تصمیماتی که ناتمام مانده بررسی خواهد شد تا تمام برنامه‌ها در استان عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در بخش دوم نیز تصمیماتی که باعث رشد استان شده و برخی تصمیمات جدید ارائه می‌شود و احیاناً اگر پیشنهادی در گذشته از قلم افتاده یا واجد اهمیت نبوده با توجه به اینکه امروز اهمیت پیدا کرده بررسی و تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله از جلسات هیئت دولت و کارگروه عالی اشتغال اخبار بسیار خوبی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول