اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

سارکوزی مجری سیاست‌های آمریکا بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: شکست سارکوزی در انتخابات فرانسه به معنای مخالفت با سیاست‌های آمریکا در این کشور است.

سارکوزی مجری سیاست‌های آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در این هفته سیرجان اظهار داشت: سارکوزی مجری سیاست‌های آمریکا در منطقه بود و به همین دلیل نتوانست در اقتصاد کشور خود موفق باشد.

وی بیان داشت: لذا مردم فرانسه از سیاست آمریکا متنفر هستند و جهان نمی‌خواهد سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا را دنبال کند.

حسینی با محکوم کردن خیانت‌ کرزای رئیس جمهور افغانستان به کشور خود در پیمان دوستی با آمریکا گفت: حرکت‌های بیداری ضد آمریکایی و استکباری در منطقه رو به جلو است و به زودی مردم اردن با وجود همه فشارهای قدرت‌ها آزاد می‌شوند.

وی عنوان کرد: اعتراضات مردم عربستان نیز به مرکز این کشور رسیده است و امیدواریم این بیداری‌ها سردمداران ریاض‌ را سر عقل آورد و دست از همکاری با استکبار در سرکوب مردم مسلمان منطقه بردارد.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به استقلال ایران اسلامی گفت: در آینده‌ای نزدیک کشور بزرگ ایران به اول قدرت اقتصادی بدل می‌شود و ملت‌ها اگر روی پای خود بایستند و در برابر ظلم و ستم‌ آمریکا در منطقه مقاومت داشته باشد، قطعاً قدرت‌های پوشالی آمریکا و صهیونیست عقب‌نشینی می‌کنند.

حسینی سال تولید ملی را ضرورت توجه به اقتصاد داخلی و عمل به آن توسط دولتمردان و مردم عنوان کرد و گفت: ملتی که تا به حال هر توطئه دشمن برای آن نقطه قوتی بوده است‌، امروز هم اقتصاد خود و تولید ملی را با جلوگیری از اسراف‌، توجه به مصرف و تولید کالای داخلی به پیش می‌برد و قطعاً به قدرت اقتصادی منطقه بدل می‌شود.

وی نمایندگان مجلس را به‌ بحث بودجه مجلس و توجه به تولیدات داخلی و اعتبارات فرهنگی سفارش کرد و ‌صدمین سفر ریاست جمهوری را به خراسان جنوبی و توجه شخص رئیس جمهوری به اجرایی شدن مصوبات و رفع موانع را در این مصوبات استانی نشان از خدمت اعضای دولت به آحاد ملت اعلام کرد.

حسینی به مناسبت‌های مختلف از جمله ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: دختر پیامبر اکرم (ص) علاوه بر اینکه همسری خوب و مادری الگو بود‌، مدافع ولایت و امامت بود که امروز الگوی همه جهانیان است.

وی با اشاره به روز تأسیس رژیم استعمارگر صهیونیستی که به عنوان روز نکبت معرفی شده است، گفت: ما امیدواریم به زودی رژیم صهیونیستی سرنگون و جشن سرنگونی این رژیم توسط جهانیان برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول