اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

حوادث رخ داده در جاده اردبیل ـ سرچم بزرگ‌نمایی سیاسی است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ حوادث و تصادفات رخ داده در راه اصلی اردبیل ـ سرچم و جوسازی در مورد غیراستاندارد بودن آن اقدامی سیاسی از سوی برخی بدخواهان دولت است.

حوادث رخ داده در جاده اردبیل ـ سرچم بزرگ‌نمایی سیاسی است

احمد صادقی امروز در بازدید از مراحل اجرایی پارکینگ در جاده اصلی اردبیل ـ سرچم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ جاده اردبیل ـ سرچم یکی از بزرگ‌ترین و ممتازترین پروژه‌هایی است که با کار مهندسی به افتتاح و بهره‌برداری رسید و گرچه در این مسیر برخی کاستی‌ها وجود دارد اما تصادفاتی که در این جاده بزرگ‌نمایی می‌شود، سیاسی است در حالی که وزارت راه و شهرسازی تنها صرف نظر از اقدامات برخی بدخواهان کارهای اجرایی خداپسندانه انجام می‌دهد.

وی با یادآوری این‌که مالکان زمین در ابتدای آغاز پروژه قصد داشتند مسیر این جاده را به کریق ـ آرموداق ـ نیر و میانه بکشانند، تصریح کرد:‌ وقتی این افراد در خواسته خود ناکام شدند امروز که با افتتاح چنین پروژه بزرگی روبه‌رو هستند جوسازی‌های خود را در راستای غیراستاندارد بودن راه اصلی اردبیل ـ سرچم آغاز کردند.

صادقی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که اجازه نمی‌دهیم کسانی که منافعشان با اجرای این راه محقق شده، بهانه‌جویی برای غیراستاندارد جلو دادن آن داشته باشند، خاطرنشان کرد: ‌پروژه راه اصلی اردبیل ـ سرچم از شاهکارهای بزرگ حوزه راه و شهرسازی است که در منطقه خلق شده و نمونه کوچک آن ساخت تونل‌ها در این مسیرهای کوهستانی است که در نوع خود بی‌سابقه است.

این مسئول اضافه کرد:‌ وقوع تصادفات در محورها و مسیرها امری عادی و طبیعی است و اگر 30 درصد جاده و بزرگراه‌ها نقش داشته باشند، 70 درصد آن عامل انسانی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این‌که جاده اصلی اردبیل ـ سرچم هنوز در راستای عملیاتی اجرایی به وضعیت مطلوب و نهایی خود نرسیده است، بیان کرد: ‌با افتتاح این راه مردم زمستان بی‌خطری را پشت سر گذاشتند و ما در سایر جاده‌ها کمتر شاهد ترافیک بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:‌ راه اردبیل ـ سرچم را به دلیل استفاده سریع مردم به بهره‌برداری رساندیم که هم اکنون دو لایه آسفالت بهره‌برداری شده و امسال نیز قرار است لایه سوم آسفالت را به سرانجام برسانیم.

صادقی در مورد چهارخطه کردن جاده اردبیل ـ سرچم نیز گفت: ‌این مسیر مسافت بین اردبیل – تهران را حداقل دو ساعت کاهش داده که برای راحت‌تر شدن این تردد طبق دستور وزیر برنامه‌ریزی‌های ما برای چهارخطه کردن آن اجرایی می‌باشد.

وی افزود:‌ ما هنوز در سرچم خیلی کار داریم و به همین لحاظ بنا است در این مسیر پایگاه امداد و نجات، پمپ بنزین، مجتمع‌های رفاهی و... را نیز افتتاح نماییم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان این‌که هم اکنون مسیر اردبیل ـ سرچم مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است، تصریح کرد:‌ عملیات احداث راه اردبیل ـ سرچم هنوز تمام نشده است و ما در صددیم تا با بهره‌برداری از بسیاری از مکان‌های مورد نظر این مسیر را به یک جاده ایده‌آل برای مردم تبدیل کنیم.

به گزارش فارس، راه اصلی اردبیل ـ سرچم سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح شد اما علی‌رغم این افتتاح در ماه‌های گذشته مردم اردبیل شاهد چندین تصادف عظیم با کشته و مجروح شدن بیش از پنج نفر در این مسیر بودند و در همین راستا مردم انتظار دارند تا این مسیر با امنیت کامل در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول