اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

جاده اردبیل – سرچم شریان اقتصادی اردبیل را قوت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: افتتاح جاده اردبیل ـ سرچم زمینه را برای حضور شمار زیادی از مسافران فراهم می‌آورد و از سوی دیگر شریان اقتصادی و گردشگری این استان را قوا می‌بخشد.

جاده اردبیل – سرچم شریان اقتصادی اردبیل را قوت می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری پیش از ظهر امروز در همایش تبیین جرایم جدید راهنمایی و رانندگی با حضور رانندگان برون شهری و عوامل پلیس راه استان اردبیل اظهار داشت: اردبیل کم‌کم توانایی‌ها و استعدادهای خود را به تمام کشور معرفی می‌کند که بازگشایی مسیر سرچم و اتصال زودهنگام اردبیل به اتوبان قزوین ـ زنجان شرایط مساعدی را برای پیشرفت این استان فراهم می‌کند.
رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه سال گذشته طبق آمار 6.5 میلیون نفر مسافر به استان اردبیل وارد شده‌اند خاطرنشان کرد: اردبیلی‌ها هم مهمان‌پذیر و هم مهمان‌نواز هستند که جا دارد با ارائه خدمات اجتماعی، اورژانس، جاده‌ای،‌ تغذیه‌ای و... تاثیرگذاری خود را در رونق صنعت گردشگری و پیشرفت و توسعه استان نشان دهیم.
این مسئول رانندگان برون شهری را مهم‌ترین کارگزاران رونق گردشگری و در کنار آن کاهش تصادفات و تلفات اعلام کرد.
ظهیری ادامه داد: ارائه توصیه‌های کوچک ترافیکی از سوی هر یک از رانندگان می‌تواند بسیاری از معضلات تصادفات و در پی آن تلفات جاده‌ای را کاهش دهد.
وی تامین امنیت آرامش، صحت و سلامت مطلوب در جاده‌های استان را منوط به حضور آگاهانه در جاده‌ها اعلام کرد.
وی اظهار داشت: از چند روز قبل و بعد از آسفالت مسیر اردبیل ـ سرچم تردد شمارهای ما نشان می‌دهد نهایت استقبال رانندگان از این راه صورت گرفته که دریچه‌ای برای توسعه استان تلقی می‌شود.
رئیس پلیس راه استان اردبیل خاطرنشان کرد: آنچه که ما را به شیرینی و حلاوت استفاده از این راه نایل خواهد کرد استفاده صحیح و درست توام با اطلاعات ترافیکی است تا هم خود و هم سایر هموطنان را از خطر تصادفات برهانیم.
این مسئول تصریح کرد: به همین لحاظ به نظر می‌رسد بیشترین تردد و ترافیک از گردنه حیران به سرچم منتقل می‌شود که ما باید در این مسیر حساسیت‌های ترافیکی و کنترل‌های خود را افزایش دهیم.
ظهیری تمام دستگاه‌ها را به همکاری گسترده با پلیس در این راستا دعوت کرد و افزود: ما می‌توانیم تاثیرگذار مطلق و مهم در عدم وقوع تصادفات در این بخش باشیم چرا که تجربه رانندگان ایجاب می‌کند ما را در کاهش تصادفات یاری رسانند.
رئیس پلیس راه استان اردبیل خاطرنشان کرد: از روز گذشته که مسیر اردبیل ـ سرچم افتتاح شد با بسیج تمام امکانات و عوامل انسانی، راه ‌و ترابری، هلال احمر،‌اورژانس و ... در صدد هستیم تا در این مسیر جدید میزان تصادفات را به حداقل برسانیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول