اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهاد در سنگر سازندگی کم از جبهه نیست

قدردانی امام جمعه سرعین از تکمیل جاده اردبیل ـ سرچم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان سرعین از مسئولان و دست‌اندرکاران استان اردبیل در تکمیل و راه‌اندازی جاده اصلی اردبیل ـ سرچم از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها قدردانی کرد.

قدردانی امام جمعه سرعین از تکمیل جاده اردبیل ـ سرچم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری عصر امروز با صدور پیامی با تشکر و شکرگزاری از دست‌اندرکاران دلسوز نظام اسلامی در افتتاح این پروژه این خدمتگزاری را در سنگر عمران و سازندگی کشور کمتر از تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ندانست.
وی در این پیام آورده است: شکرگزاری از نعمت‌های خدادادی سبب افزون شدن آنها می‌شود و پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل و استمرار آن در زیر سایه تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد خدمات بی‌نظیر در کشور هستیم و هر روز افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی سبب مسرت و خوشحالی است.
اصغری در این پیام آورده است: در 28 آذر ماه امسال شاهد افتتاح جاده اصلی استان اردبیل به سمت تهران بودیم که این پروژه در حد خود بی‌نظیر بود که با دستان پرتوان فرزندان این سرزمین به بهره‌برداری رسید همان جوانانی که انقلاب اسلامی را در جلوی چشمان نامحرم استکبار جهانی به پیروزی رساندند همان‌هایی که توطئه‌های رنگین را یکی پس از دیگری خنثی کرده و آنها را به فرصت بالندگی تبدیل کردند.
به گزارش فارس، در این پیام آمده است: همان برادرانی که هشت سال دفاع مقدس را در بحرانی‌ترین موانع مدیریت کردند و پیروزمندانه از میدان‌های دفاع برگشتند کسانی که بعد از قبولی قطعنامه که آن هم یک حکمت بود، توانستند کشور سربلند ایران را به جایی برسانند که مستکبران جهان در مقابل آن اذعان عجز کرده و پیشرفته‌ترین فناوری‌های جنگی و جاسوسی دشمنان را مثل عقاب تیزپرواز شکار کردند.
وی در ادامه این پیام قدردانی آورده است: بعد از افتتاح جاده اردبیل – سرچم از شادی و غرور دست به درگاه خدای توانا برده تا بتوانم در وسع خود شکر خدای متعال را به جای آورم و وقتی که از تونل‌های این پروژه عبور می‌کردم جبهه‌ها و عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام از جلوی دیدگانم عبور می‌کرد و کارهای محیرالعقول آنها به یادم خطور می‌کرد و بی‌اختیار اشک شوق ریخته و بر ادامه‌دهندگان بزرگ‌ مردان بی‌ادعا احسنت و آفرین می‌گفتم.
امام جمعه سرعین با بیان این‌که وقتی عملیات فنی پروژه را ملاحظه کردم آن را کم نظیر دیدم، اضافه کرد: بر خود لازم می‌دانستم که ای کاش فرصتی می‌شد که در مراسم افتتاح این پروژه با وسع بیان خود از دست‌اندرکاران قدردانی کوچکی داشته باشم ولی این فرصت به دست نیامد و به همین خاطر با این حرکت رسانه‌ای تلاش کردم تا در مقابل نعمت‌ها شکرگزار باشم.
در بخش پایانی این پیام آمده است: از همه کسانی که در اولین سنگ بنای این پروژه بزرگ، با اهمیت و حیاتی منطقه زحمت کشیدند و دلاورمردانی که آن را به اتمام رسانده و در اختیار گردشگران، مسافران و اهالی استان قرار دادند، قدردانی می‌کنیم و می‌خواهیم اعلام کنیم که در عالم انصاف کار بزرگی به سرانجام رسیده که انتظار می‌رود مورد رضایت خداوند متعال و بندگانش قرار گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول