اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران خبر داد

اعلام لیست 19 نفره بازیکنان کاله به کنفدراسیون والیبال آسیا

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران از اعلام لیست 19 نفره بازیکنان کاله به کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) خبر داد.

اعلام لیست 19 نفره بازیکنان کاله به کنفدراسیون والیبال آسیا

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: لیست 19 نفره بازیکنان تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) معرفی شد.

وی افزود: حق طبیعی ما است تا 19 بازیکن را به کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) معرفی کنیم، ولی ما تاکنون 18 بازیکن را به آنها معرفی کردیم و جای یک نفر را خالی گذاشتیم تا در روزهای آینده پشت خط زن خارجی نیز به جمع ما اضافه شود.

عطایی با اعلام اینکه کاله مازندران تمرینات خود را از سر گرفته است، بیان داشت: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از دهم تیرماه در شانگ‌های چین برگزار می‌شود و تا 18 تیر ماه ادامه دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه برای مسابقات آسیایی از بین 19 نفر اعلام شده باید 12 نفر را به چین ببریم، اذعان داشت: در این لیست نام علیرضا نادی، آرش صادقیانی، شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عادل غلامی، حمزه زرینی، عبدالرضا علیزاده، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، علی حسینی، مجتبی میرزاجانپور، حسام بخششی، محمد موسوی عراقی، مهدی مهدوی، رضا قرا، وحید سیدعباسی و مهدی رنجبر اعلام شده است.

وی در مورد کادر فنی اعزامی به شانگ‌های چین تصریح کرد: حسن منصوری به عنوان سرپرست، محمد شریعتی به عنوان کمک مربی، ابوالقاسم نائیجی به عنوان مربی تمرین‌دهنده مرا همراهی می‌کنند که مهرداد مهرانپور به عنوان آنالیزور و دکتر فرهادی به عنوان پزشک تیم، کاله را همراهی می‌کنند.

عطایی با تاکید اینکه پنج روز نخست این مسابقات در دور مقدماتی پیگیری می‌شود و پس از آن با یک روز استراحت به مراحل پایانی می‌رویم، یادآور شد: در دور پایانی مراحل نیمه نهایی و نهایی به مدت سه روز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول