اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوچان‌نژاد:

به اصرار بزرگان والیبال برای انتخابات هیئت ثبت‌نام کردم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان که کاندید ریاست هیئت والیبال شده است در ارتباط با شرکتش در انتخابات این هیئت گفت: به اصرار بزرگان والیبال برای انتخابات هیئت ثبت‌نام کردم.

به اصرار بزرگان والیبال برای انتخابات هیئت ثبت‌نام کردم

جبار قوچان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: افشین داوری، مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در دوران مدیریتش در استان، حکم سرپرستی من برای هیئت والیبال را زده بود و قرار بر این بود تا ریاست هیئت را برعهده بگیرم.

وی تاکید کرد: در این زمینه من علاقه‌ای به این کار نداشتم و ترجیح می‌دادم دوستان دیگری این مسئولیت را برعهده بگیرند، اما در شرایط فعلی تعداد زیادی از پیشکسوتان والیبال به سراغم آمدند و خواستار حضورم در انتخابات شدند که به دستور آنها برای ریاست هیئت کاندید شدم.

وی تصریح ‌کرد: هر کسی حق انتخاب دارد و می‌تواند در صورتی که احساس کرد توانایی کمک به مجموعه‌ای را دارد، در آن مجموعه حاضر شود و من هم با اینکه قصد کاندید شدن نداشتم اما پس از صحبت‌های بزرگان این رشته برای کمک به والیبال استان آمدم.

قوچان‌نژاد که در انتخابات هیئت والیبال جواد فخار، سرپرست فعلی هیئت را به عنوان رقیب پیش رو دارد، معتقد است: به فخار به عنوان رقیب و حریف نگاه نمی‌کنم، من برای هیئت طرح و برنامه دارم و به عنوان یک خدمتگزار احساس مسئولیت کردم، هم‌چنین هماهنگی خوبی با مسئولان فدراسیون دارم و احساس می‌کنم می‌توانم مفید باشم و این انتخابات برای من رقابت نیست و فرقی نمی‌کند که انتخاب بشوم یا نه، مهم این است که جسارت حضور داشتم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان هم‌چنین با انتقاد از شکل فعلی انتخاب رؤسای هیئت‌های ورزشی تاکید کرد: بهتر است که رئیس هیئت توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ها انتخاب و مورد تایید رؤسای فدراسیون‌ها قرار گیرند، شکل کنونی برگزاری مجمع و انتخابات برای هیئت‌ها مناسب نیست و باید شکل کار تغییر کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول