اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گچساران خبر داد

برگزاری نخستین دوره کلاس‌های داوری درجه سه والیبال در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال گچساران گفت: دوره داوری درجه سه والیبال در رده آقایان برای اولین بار در گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره کلاس‌های داوری درجه سه والیبال در گچساران

ناصر دلفریان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: والیبال از جمله ورزش‌های مفرح و یکی از بهترین فعالیت‌های ورزشی برای سلامتی روح و جسم انسان است.

وی افزود: با وجود تأثیرات جسمانی این ورزش، روح تعاون، همکاری و تعامل تیمی از جمله خصوصیات ورزش والیبال به شمار می‌رود.

رئیس هیئت والیبال گچساران با اشاره به برگزاری کلاس‌های مربیگری والیبال در گچساران گفت: کلاس‌های آموزش داوری درجه سه والیبال در گچساران از روز شنبه به مدت پنج روز در سالن پد خندق این شهرستان برگزار می‌شود.

دلفریان بیان داشت: این کلاس‌ها با حضور 20 نفر شرکت‌کننده و مدرسان بین‌المللی از گچساران در راستای ارتقای کیفیت سطح داوری والیبال در گچساران برنامه‌‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: کلاس‌های آموزش داوری در رده بانوان در سال گذشته با حضور 25 نفر از علاقمندان به داوری والیبال در گچساران برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال گچساران گفت: بر خلاف برگزاری آموزش داوری در رده آقایان که مدرسان این کلاس‌ها از گچساران هستند در دوره گذشته در رده خواهران مدرسان آموزش داوری والیبال از خارج از استان در این کلاس‌ها شرکت داشتند.

دلفریان در ادامه تأکید کرد: در زمینه داوری و مربیگری والیبال خواهران در گچساران هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و داوری والیبال در رده خواهران در گچساران اشباع شده است.

این مسئول ورزشی گچساران با اشاره به شکست اخیر تیم والیبال گچساران مقابل تیم والیبال باشت عنوان داشت: این دیدار در ادامه مسابقات والیبال، یادواره سرداران و یک‌هزار و 800 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این دیدار تیم والیبال گچساران با نتیجه سه بر دو از حریف خود تیم والیبال باشت شکست خورد.

دلفریان تیم والیبال باشت را یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد و بیان داشت: تیم والیبال گچساران بعد از چهار برد پیاپی مقابل حریفان خود، به دلیل نداشتن نفرات اصلی، بی‌انگیزه بودن بازیکنان این تیم و دست کم گرفتن حریف ته جدولی در مقابل این تیم تن به شکست داد.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های والیبال گچساران و یاسوج به صورت مشترک در صدر مسابقات والیبال کهگیلویه و بویر‌احمد یادواره سرداران و یک‌هزار و 800 شهید این استان قرار دارند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول