اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال خراسان‌رضوی:

میزبان مرحله نهایی لیگ والیبال خراسان‌رضوی امروز مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان خراسان‌رضوی از آغاز مرحله نهایی لیگ استان در هفته آینده خبر داد.

میزبان مرحله نهایی لیگ والیبال خراسان‌رضوی امروز مشخص می‌شود

جواد فخار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برنامه‌های هیئت والیبال استان اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ استان را به صورت تجمیعی با شرکت 8 تیم در هفته آینده برگزار می‌کنیم که سه شهرستان استان تقاضای میزبانی برای این رقابت‌ها داده‌اند و تا فردا شهر میزبان را معرفی می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید استان نیز از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری تمرینات خود را شروع کرده‌اند و با حضور مربیان خوب استان تمرینات مناسبی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: هم‌چنین به تازگی یک دوره کلاس داوری ملی با حضور 25 داور از سراسر کشور زیر نظر فدراسیون والیبال ایران برگزار کردیم، ضمن اینکه یک کلاس داوری درجه 3 والیبال ساحلی نیز در مشهد برگزار شد.

فخار خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک دوره مسابقات والیبال ساحلی در زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی کارگران مشهد در حال برگزاری است و مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی نیز به زودی میزبان یک دوره دیگر مسابقات والیبال ساحلی است.

سرپرست هیئت والیبال استان خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز فعالیت کانون‌های والیبال استان پس از پایان امتحانات مدارس تصریح کرد: این کانون‎ها با هدف استعدادیابی پس از تعطیلی مدارس کار خود را آغاز می‌کنند و به دلیل اینکه سالن مهران مشهد به هیئت والیبال اختصاص دارد، از نظر مکان و سالن مشکلی نداریم، ضمن اینکه از سالن‌های جنبی این سالن نیز بهره می‌بریم.

فخار در ارتباط با برنامه خود برای بازگرداندن تیم‌های والیبال پایه استان به دوران اوج خود گفت: برخلاف سال‌های گذشته که تیم‌های پایه ما مقطعی کار کرده و تنها نزدیک مسابقات کار خود را شروع و پس از مسابقات کارشان به اتمام می‌رسید، ما از ابتدای اردیبهشت‌ماه تمرینات این تیم‌ها را آغاز کرده‌ایم، ضمن اینکه استعدادهای موجود در شهرستان‌ها را نیز شناسایی می‌کنیم و روزهای پنج‌شنبه و جمعه این ورزشکاران به مشهد آمده و همراه تیم‌های ما تمرین می‌کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که پس از مسابقات کشوری، این ورزشکاران را رها نکنیم، در گذشته این طور معمول بوده که پس از مسابقات ورزشکاران به حال خود رها می‌شدند اما امسال پس از مسابقات نیز کار بر روی استعدادها را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول