اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم:

15 تیرانداز قمی به پیکارهای نوجوانان و جوانان کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیراندازان قمی به پیکارهای قهرمانی کشور در دو رده سنی خبر داد.

15 تیرانداز قمی به پیکارهای نوجوانان و جوانان کشور اعزام شدند

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این نخستین رویداد مهم تیراندازی کشور است که در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی برگزار می‌شود و تیمی کامل از هیئت تیراندازی قم در آن به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، برترین‌های تیراندازی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از استان‌های مختلف حضور می‌یابند تا برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت داشته باشند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: این چهارمین مرحله رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور است که در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و تیمی متشکل از 15 تیرانداز به نمایندگی از هیئت تیراندازی قم در آن شرکت می‌کند.

وی یادآور شد: برای اینکه در این رقابت‌ها همچون مسابقات سال گذشته تیراندازان موفقی داشته باشیم و استعدادهای تیراندازی قم بتوانند در بین برترین‌های هر دو رده سنی قرار بگیرند، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی مناسبی برای تیم تدارک دیده شد.

متقیان نژاد ابراز کرد: تمرینات بسیار مطلوبی در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم با حضور مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان برای تک تک اعضای این تیم تدارک دیده شد و حتی در مسابقات درون اردویی خود را آماده جدال با حریفان کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: تیم تیراندازی رده سنی نوجوانان و همچنین تیم اعزامی رده سنی جوانان قم به این دوره از مسابقات را چهره‌هایی نظیر علی‌اصغر کلهر، محمد مهره‌ساز، محمد ستاری، میثاق باقری، هادی غرباقی، حامد غرباقی، سید محمدجواد قاسمی، محمود جعفر غفار، علی محمدی و محمدعلی شکراللهی تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به رکورد فعلی تیراندازان قم در آستانه رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: رکورد تیراندازی قم در رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان هم‌اکنون 560 متر است که این رکورد را علی‌اصغر کلهر در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: چهره‌ای مانند کلهر و همچنین تیراندازی مانند مهره‌ساز با توجه به حضور در اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تیراندازی کشورمان از نفرات بسیار پر امید تیم‌های اعزامی هیئت قم به این مرحله از مسابقات محسوب می‌شوند.

متقیان‌نژاد بیان داشت: این در حالی است که بسیاری از این نفرات در ترکیب تیم هیئت تیراندازی استان قم در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور نیز حضور موفق داشته‌اند و امسال نیز عضو تیم قم خواهند بود.

وی تاکید کرد:‌ نسبت به موفقیت تیم‌های اعزامی نوجوانان و جوانان قم در مسابقات آزاد قهرمانی کشور امید زیادی داریم و امیدواریم تداوم روند رو به پیشرفت تیراندازی قم از رده‌های سنی پایه را با توفیقاتی که در این دوره به دست می‌آید،‌ شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول