اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام قرائتی:

تعمیق فرهنگ اسلام نیازمند عزم جدی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: روحانیون و ائمه جماعات نقش معلم اخلاق را در جامعه ایفا می‌کنند و باید در راه تعمیق فرهنگ اسلام همت داشته باشند.

تعمیق فرهنگ اسلام نیازمند عزم جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی سراسری ائمه جماعات دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور که در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان باید برای هدایت همه افراد با هر ویژگی شخصیتی آمادگی داشته باشند افزود: در راه گسترش دین و معنویت در جامعه باید از همه فرصت‌ها بهره‌ برد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از روش‌های تبلیغی با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان اهمیت زیادی دارد گفت: روش‌های تبلیغی می‌تواند نقش مهمی در برقراری یک ارتباط مناسب به ویژه با نسل جوان داشته باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: امروز در ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار ارزنده‌ای برای رشد و توسعه دین وجود دارد و روحانیون باید برای انجام وظیفه عزم جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان باید هنگام مواجهه با مردم سعه صدر داشته باشند اضافه کرد: روحانیون و ائمه جماعات نقش معلم اخلاق را در جامعه ایفا می‌کنند و باید در راه تعمیق فرهنگ اسلام همت داشته باشند.

قرائتی استفاده از آیات قرآن در تبلیغ دین را مورد تاکید قرار داد و گفت: آیات قرآن گنجینه‌ای ارزشمند و برنامه‌ای کامل برای زندگی بشر است و باید از این دریای بیکران بهره برد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خاطر نشان کرد: ائمه جماعات باید در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود شناخت کاملی نسبت به آیات و روایات به ویژه در زمینه نماز و مسجد داشته باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول