اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

عمران و سازندگی تحت‌الشعاع انتخابات سال آینده قرار نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: عمران و سازندگی استان اردبیل و خدمت صادقانه به مردم به هیچ وجه تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قرار نمی‌گیرد.

عمران و سازندگی تحت‌الشعاع انتخابات سال آینده قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با توصیه مسئولان و مدیران اجرایی به کار و تلاش مجدانه اظهار داشت: ما با توکل به خداوند، رعایت تقوا و سعه صدر باید در میدان کار با پرهیز از برخی از مسائل حاشیه‌ای خدمتگزاری را مرام حقیقی خود قرار دهیم و اجازه ندهیم برخی از مسائل حاشیه‌ای و انتخاباتی زود‌رس بر اراده و توان ما تاثیر بگذارد.

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و امام راحل خاطرنشان کرد: در آستانه خرداد ایام ماندگار و بسیار تامل برانگیزی را پیش رو داریم به طوری که باید از تلخی‌ها و شیرینی‌های آن عبرت گرفت و به افتخار آفرینی بزرگ ماه خرداد که همان فتح خرمشهر است همیشه بر خود بالید.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد: زمانی که امام راحل اعلام کردند که خرمشهر را خدا آزاد کرد تحلیل‌های متفاوت و عجیب و غریبی در افکار عمومی و رسانه‌های جهان پیش آمد اما حقیقت این گفته آن بود که تنها با اراده و ایمان قوی مردان الهی این فتح و ظفر به بار نشست.

صابری بیان داشت: دشمن زبون ما با پشتیبانی استکبار ادعا داشت با فتح خرمشهر می‌تواند تا تهران نفوذ کند اما این رزمندگان و بسیجیان بی‌ادعا بودند که عرضه کارزار را با توکل به خدا و امدادهای غیبی به سرزمین نابودی دشمن و فتح و ظفر رزمندگان اسلام تبدیل کردند.

این مسئول ادامه داد: باید برای همیشه شعایر اسلامی، ملی و مکتبی این سرزمین صیانت شود چرا که تکلیف‌مداری و تلاش شبانه‌روزی در سنگر دفاع از این کشور فتحی به مانند خرمشهر را رقم زده و سوم خرداد را برای همیشه در خاطر و اذهان باقی گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود استفاده بهینه از منابع و توجه به اهمیت و جایگاه کار خیر و نیک را یادآور شد و تصریح کرد: ما در حوزه ساماندهی نیروهای قراردادی و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی جزو استان‌های موفق بودیم به طوری که با شناسایی و سازماندهی آنها و همچنین برگزاری آزمون تعیین وضعیت به زودی حکم استخدام پیمانی نیروهای شرکتی و قراردادی صادر می‌شود.

صابری در پایان سخنان خود بحث آموزش برای نیروهای جدید الاستخدام را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت:‌ 99 درصد مواردی که مدیر یک مجموعه زیر سوال می‌رود به خاطر تسلط نداشتن بر مفاد و اجرای قانون است که با برگزاری دوره‌های آموزشی می‌توان این ضعف را برطرف کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول