اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کیلان مطرح کرد

عمران روستاهای حریم؛ در دستور کار شهرداری کیلان

خبرگزاری فارس: شهردار کیلان با بیان اینکه امور عمرانی روستاهای حریم این شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد، از ساماندهی زمین ورزشی و جاده مواصلاتی این روستا در سال‌جاری خبر داد.

عمران روستاهای حریم؛ در دستور کار شهرداری کیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدجلیل چوبداری پیش از ظهر امروز در جریان بازدیدهای روستایی خود از منطقه "لومان" بخش مرکزی شهرستان دماوند به عنوان یکی از مناطق روستایی حریم کیلان که با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند نیز همراه شد، اظهار کرد: نزدیکی مردم و مسئولان و جلوه‏گری آن در قالب بازدیدهای روستایی از برکات نظام مقدس اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور در جمع مردم شریف، ولایی و شهیدپرور نواحی روستایی حریم شهر کیلان، همچون لومان همواره از افتخارات من و مجموعه شهرداری کیلان قلمداد می‏شود.

چوبداری اضافه کرد: لومان، خاستگاه مردمانی کم‏توقّع، قانع و صبور است که این خلقیات حسنه از دیرباز تاکنون زبانزد خاص و عام بوده و هست.

شهردار کیلان افزود: بارها و بارها مشاهده شده که مردم لومان در قبال کوچک‏ترین خدمت خادمان خود در مجموعه خانواده بزرگ شهرداری کیلان، با نصب پارچه‏نوشته اوج قناعت ذاتیشان را به رخ کشیده و مسئولان را شرمنده این ویژگی بارز اخلاقی خود کرده‏اند.

وی پیرامون چگونگی ساماندهی آسفالت جاده مواصلاتی روستای لومان خاطرنشان کرد: شهرداری کیلان حین اجرای طرح خاک‏برداری در ورودی منطقه روستایی "کوهان" به نقطه‏ای برای تخلیه خاک نیازی مبرم پیدا کرد.

چوبداری تصریح کرد: از این رو، ورودی روستای لومان به عنوان محل تخلیه این خاک در حال برداشت از کوهان مشخص شد؛ اما این اقدام شهرداری از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند به دلیل آنچه تخریب سطح آسفالت خوانده شد، مورد اعتراض قرار گرفت و شهرداری کیلان نیز متعهد به بازسازی جاده شد.

شهردار کیلان اضافه کرد: قابل ذکر است که ورود ادوات و ماشین‏آلات عمرانی شهرداری کیلان و تخریب احتمالی آن صرفا در 20 درصد جاده لومان صورت گرفت.

وی خواستار کمک و مساعدت اداره راه و شهرسازی در زمینه آسفالت مسیر مواصلاتی لومان شد و افزود: از آنجایی که شهرداری کیلان قصد دارد تا علاوه بر ساماندهی و بازسازی جاده لومان بخشی از میدان روستا و محوطه حسینیه را نیز مشمول طرح‏های آسفالت‏ریزی سازد، نیازمند کمک و همراهی اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند است.

چوبداری ادامه داد: در این مشارکت، دو نهاد برخاسته از بطن انقلاب و مردم شهرداری کیلان و اداره راه و شهرسازی هر یک به نوبه خود می‏توانند در زمینه‏های تخصیص آسفالت گرم یا در اختیار گذاشتن ادوات عمرانی خدمات شایسته‏ای را به اهالی روستای لومان ارائه دهند.

شهردار کیلان در ادامه از ساماندهی زمین ورزشی لومان تا ماه آینده خبر داد و افزود: ساماندهی زمین ورزشی روستای لومان مطالبه به حق مردم و مبحثی مورد تأکید اعضای شورای اسلامی، بخشداری مرکزی دماوند و دیگر مسئولان است.

وی ادامه داد: از این رو، شهرداری کیلان سعی و تلاش خود را بر اتمام پروژه زمین ورزشی روستای لومان تا ماه آینده معطوف می‏سازد.

چوبداری در پایان این بازدید روستایی در خصوص تأمین بخشی از هزینه‏های نگهداری گرمابه عمومی روستای لومان نیز وعده‏هایی به مردم داد.

انتهای پیام/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول