اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مرحله دوم کاوش شهر قدیم قاینات آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرماندار قاینات و جمعی دیگر از مسئولان مرحله دوم کاووش شهر قدیم قاینات در ابتدای بلوار نوربخش آغاز شد.

مرحله دوم کاوش شهر قدیم قاینات آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، مدیر پایگاه پژوهشی میراث فرهنگی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به پیشینه تاریخی شهر قاینات و آثار باستانی این منطقه خواستار توجه بیشتر در راستای کاوش و تحقیقات در این مورد شد.

علی لباف تنها راه درآمدزایی و جذب توریست را توجه به آثار باستانی و توسعه رونق گردشگری دانست.

فرماندار قاینات نیز از اختصاص اعتبارات استانی در سال‌های گذشته و سال جاری به طرح گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: در سال جاری نیز با تزریق اعتبارات بیشتر شاهد مرحله پایانی طرح کاووش شهر قاینات خواهیم بود.

غلامعلی حبیبی‌منش در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان قاینات از عملکرد ضعیف پیمانکاران انتقاد کرد.

وی گفت: با وجود اینکه بازدیدهای مستمر از پروژه‌ها توسط فرمانداری انجام می‌گیرد ولی به لحاظ اینکه پیمانکاران با نیروی انسانی کم در حال انجام برخی از امورات هستند که انجام این گونه کار کردن باعث می‌شود با وجود قول مساعدی که برای افتتاح پروژه‌ها تا پایان اردیبهشت 91 داده شده است  محقق نشود.

فرماندار قاینات تصریح کرد: کارشکنی‌های پیمانکاران هیچ توجیهی به جز بدبینی مردم به مسئولان ندارد و خدمات گرانقدر دولت خدمتگزار که در کارنامه خود در سطح شهرستان افتتاح بیشترین پروژه‌های ورزشی را در طول انقلاب داشته است را تلخ می‌کند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول