اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

لزوم بهره‌مندی از مهندس عمران در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: سال آینده تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان باید از کارشناس و مهندس عمران در مجموعه مدیریتی خود استفاده کنند.

لزوم بهره‌مندی از مهندس عمران در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای فنی استان بوشهر اظهار داشت: شورای فنی مرجع رسیدگی و توجه به امورات فنی و کارشناسی استان است و باید این مرجعیت را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: شورای فنی استان باید نقطه آخر بر تمام توجهات به امور کارشناسی و فنی باشد و دستگاه‌های اجرایی باید اهمیت این شورا را درک کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر نظارت و ارزشیابی‌ها بیشتر شود اثرگذاری آن بر بدنه جامعه شکل می‌گیرد و اگر کم‌توجهی شود موجب آسیب‌پذیری پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

جهانبخش اضافه کرد: ناظران پروژه‌های عمرانی باید اعتماد مردم به نظام مهندسی و فنی را جلب کنند و این یک هدف مهم باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سهمیه استخدامی سال آینده در استان تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید از مهندس عمران در مجموعه خود استفاده کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از مشاوران فنی در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: الزام بر داشتن کارت مهارت فنی را باید به یک شیب ملایم فرهنگ‌سازی کرده و آموزش را نیز در این مورد جدی بگیریم.

جهانبخش تاکید کرد: برای کسانی که کارت مهارت فنی دارند باید اهمیت و ارزش بیشتری قائل باشیم.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی گفت: ناظر مقیم باید همیشه در محل پروژه حضور داشته باشد و ناظران باید به این امر توجه داشته باشند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر نیز بر نظارت جدی بر پروژه‌های عمرانی در استان تاکید کرد.

مسعود نصوری گفت: در صورت نظارت جدی و مستمر بر پروژه‌های عمرانی است که می‌توانیم شاهد اجرای مطلوب پروژه‌های عمرانی در استان باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول