اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

120 کیلومتر از راه‌های فهرج نیاز به روکش دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: 11 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 800 میلیون تومان در این شهرستان در دست ساخت است و 120 کیلومتر راه نیاز به روکش دارد.

120 کیلومتر از راه‌های فهرج نیاز به روکش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین در آیین معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فهرج از ساخت 11 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 800 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 120 کیلومتر راه در فهرج نیاز به روکش دارد.

وی خواستار دوبانده شدن و اصلاح آسفالت محور فهرج به زاهدان شد و تصریح کرد: عملیات محور جاسک به ریگان در حال انجام است و امیدواریم این محور تا نهبندان امتداد یابد.

زین‌الصالحین افزود: شهرستان فهرج نیاز به اعتبارات ملی و استانی ویژه در بخش راهسازی دارد.

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز با بیان اینکه توفان و حرکت شن‌های روان زندگی مردم شهرستان فهرج را با مشکل روبه‌رو کرده است، گفت: حرکت شن‌های روان در منطقه شورگز سبب خارج شدن قطار مسافربری  زاهدان کرمان از روی ریل طی ماه‌های گذشته شد.

ابراهیمی اظهار داشت: مهار حرکت شن‌های روان توجه ویژه مسئولان را به این منطقه می‌طلبد.

وی خواستار اصلاح راه‌های روستایی این شهرستان شد و عنوان کرد: راه روستایی فهرج به نگین کویر و محور زاهدان به فهرج نیاز به ترمیم و روکش دارد.

ابراهیمی مردم فهرج را مردمی صبور خواند و تأکید کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه شادی قلب‌های مردم سبب رضایت‌مندی خداوند می‌شود، خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی سبب موفقیت و آبادانی این منطقه می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم ناصر فدایی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فهرج معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول