اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی:

زلزله خراسان شمالی در حال فروکش کردن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی تاکید کرد: زلزله‌های امروز این استان با توجه به پیش‌نگاری‌های مرکز لرزه ‌نگاری قوچان هم اکنون در حال فروکش کردن است و مردم نباید نگران باشند.

زلزله خراسان شمالی در حال فروکش کردن است
محمد آروین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر اساس پیش‌ نگری‌های احتمالی، زمین‌لرزه‌های این استان لحظه به لحظه در حال کم شدن و فروکش کردن است.
وی اضافه کرد: البته نباید از نظر دور داشت که احتمال وقوع زمین لرزه به طور کلی رفع نشده اگر چه این زمین‌لرزه‌ها در حال کاهش است.
آروین تصریح کرد: کانون اصلی زمین لرزه خراسان شمالی در شمال شرق بجنورد بوده و در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی برای مردم مرکز استان وجود ندارد.
وی همچنین از شهروندان خواست تا گزارش و اطلاعیه‌های رسمی مدیریت بحران خراسان شمالی را صرفاً از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها پیگیری کرده و به شایعات احتمالی توجهی نکنند.
مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به برگزاری سه مانور فرضی زلزله در این استان طی امسال گفت: این مانورها با مشارکت معین استان‌های گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزار شد.
وی برگزاری مانورهای سراسری زلزله در مدارس این استان را از دیگر اقدامات به منظور آمادگی دانش‌آموزان برای مواجه شدن با زمین‌لرزه‌های احتمالی در این استان عنوان کرد و اظهار داشت: این مانورها در طول سال نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول