اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کاپ و قهرمانی آسیا

تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان حضوری قدرتمند خواهد داشت

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان کشور از برنامه‌ریزی به منظور حضور قدرتمند تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان در مسابقات کاپ و قهرمانی آسیا خبر داد.

تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان حضوری قدرتمند خواهد داشت

سعید امجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات کاپ و قهرمانی آسیا در نیمه نخست سال جاری برگزار خواهد شد که اقدامات لازم به منظور حضور قدرتمند تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان در این رقابت‌ها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان کشورمان علاوه بر این مسابقات در تورنمنت‌های مختلف نیز شرکت خواهد کرد که امیدواریم امسال سال موفقیت تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان باشد.

مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان کشور با بیان اینکه برخی از اعضای تیم ملی از بین نفرات برتر لیگ بانوان کشور انتخاب خواهند شد گفت: مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری بانوان کشور طی روزهای نهم، دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در دو رشته پیست و جاده برگزار شد که ارزیابی‌های لازم بر روی شرکت‌کنندگان صورت گرفت.

امجدی ادامه داد: در این رقابت‌ها 17 تیم در رده سنی بزرگسالان و 7 تیم در رده سنی جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که این تیم‌ها از استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، شیراز، همدان، خوزستان، آذربایجان غربی، اصفهان و تهران حضور داشتند.

وی سطح این دوره از مسابقات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اکثر شرکت‌کنندگان در این مسابقات از آمادگی بالایی برخوردار بودند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول