اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی خبر داد

رتبه نخست تیراندازی از آن آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی گفت: هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی با عملکرد مطلوب در مدت زمان کوتاهی از رده 30 جدول به رده نخست دست یافت.

رتبه نخست تیراندازی از آن آذربایجان‌غربی

رحیم آهوپای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هیئت تیراندازی با کمان استان در مدت پنج سال فعالیت خود عملکرد چشمگیری داشته به طوری که از رده 30 جدول رده‌بندی‌ها به رده نخست در سال 90 دست یافت.

وی افزود: در این مدت با عملکرد مطلوب توانستیم 12 هیئت تیراندازی با کمان شهرستانی فعال کنیم.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: برگزاری چهار کارگاه آموزشی مربیگری و داوری درجه سه و نیز برگزاری کلاس‌های بازآموزی مربیان و داوران با حضور مربیان گرجستانی و برگزاری یک دوره کلاس بازآموزی کلاس مربیگری با حضور مربیان تراز اول فدراسیون از دیگر عملکردهای هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی است.

وی هدف از برگزاری دوره‌های مربیگری زیر نظر مربی توانمند گرجستانی را افزایش دانش فنی مربیان استان دانست و گفت: این دوره از کلاس‌ها با مساعدت و توافق مدیرکل تربیت بدنی با طرف گرجستانی انجام پذیرفت که به منظور به کارگیری یک مربی گرجستانی به منظور بالا بردن سطح دانش فنی کمانداران استان، صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: تجهیزات و امکانات هیئت مناسب اما تمرین همزمان آقایان و بانوان برای بانوان مشکل‌زا است.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته یک دوره کلاس داوری درجه سه در بخش آقایان و بانوان با حضور 35 نفر شرکت‌کننده برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کلاس مربی‌گری درجه سه در میاندوآب برگزار شده است، گفت: این کلاس 18 ماه پیش برگزار شد که با استقبال زیادی به‌ویژه در شهرستان‌ها رو‌به‌رو شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول