اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

مسابقات تیراندازی در خلخال برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته سلامت و با حضور جمعی از پزشکان و فعالان حوزه سلامت و بهداشت خلخال مسابقات تیراندازی برگزار شد.

مسابقات تیراندازی در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مسابقات که عصر امروز مرحله نهایی و تجلیل از برگزیدگان در مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد، از تیم دانشکده پزشکی خلخال به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات تجلیل شد.

در این مسابقات که به همت دانشکده علوم پزشکی و هیئت تیراندازی خلخال برگزار شد، 30 نفر از پزشکان، کارشناسان دانشکده علوم پزشکی و نظام پزشکی خلخال شرکت کرده و در پایان تیم‌های برگزیده تجلیل شدند.

شرکت‌کنندگان در این مسابقات در سه رشته تیراندازی به اهداف ثابت با تفنگ، تپانچه بادی و تیراندازی به اهداف پروازی برگزار شد که در پایان بعد از کسب قهرمانی تیم دانشکده پزشکی، تیم‌های نظام پزشکی و مرکز بهداشت خلخال به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تیراندازی به اهداف ثابت با تفنگ و تپانچه بادی نیز تیم‌های مرکز بهداشت، نظام پزشکی و علوم پزشکی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی این مسابقات در رشته تفنگ بادی حامد مرجایی، علی ملکی و رامین ایمانی، در رشته تپانچه بادی عقیل حبیبی، پرویز وکیلی و علی علایی اول تا سوم شدند.

این مسابقات که در حال و هوای هفته سلامت و روزهای بهاری برگزار شد با شور و نشاط خاص و حضور جمعی از علاقمندان به این رشته برگزار شد و در پایان از برترین‌های این رقابت‌ها در بخش انفرادی و گروهی تجلیل شد.

همچنین به مناسبت هفته سلامت مسابقه جارت پزشکان، کارشناسان دانشکده علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی خلخال برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

در پایان این مسابقات پرویز وکیلی از دانشکده علوم پزشکی، علی علایی از سازمان نظام پزشکی و اسفندیار حقیری از مرکز بهداشت خلخال به ترتیب اول تا سوم شده و احکام قهرمانی به همراه جوایز خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول