اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد وعده داد

جاده بین مزارع روستای "لومان" ساماندهی می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از ساماندهی جاده بین مزارع روستای "لومان" در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

جاده بین مزارع روستای "لومان" ساماندهی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالله متولی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید روستایی خود از منطقه لومان بخش مرکزی شهرستان دماوند به عنوان یکی از مناطق روستایی حریم آبسرد که با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند نیز همراه شد، گفت: باید پیش از هر موضوعی از بانیان تشکیل این نشست و بازدید روستایی یعنی بخشداری و شورای اسلامی بخش تقدیر کرد.

وی ادامه داد: برخی مشکلات موجود در مدیریت‏های گذشته پیرامون مناطق روستایی حریم در این دوره مدیریتی به مدد و یاری دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، تکرار نمی‏شود.

متولی از نصب تابلو و علائم راهنما در مناطق حریم روستای لومان خبر داد و افزود: من از چگونگی ارائه خدمات و وضع کمّی و کیفی این اقدام در زمان شهرداران گذشته چندان مطّلع نیستم.

شهردار آبسرد ادامه داد: اما به هر روی، موضوع نصب تابلو و علائم راهنمای مناطق حریم روستای لومان تحت تولیت شهرداری آبسرد با همراهی مسئول روابط عمومی مصوّب و در کمیسیون مربوطه مطرح می‏شود.

وی از ساماندهی جاده بین مزارع روستای لومان خبر داد و افزود: در قوانین اجرایی احداث و ساماندهی جاده بین مزارع در حیطه کاری و شرح وظایف اداره راه و شهرسازی گنجانده شده است.

متولی تصریح کرد: اما به هر ترتیب، شهرداری آبسرد از طریق مکاتبات بخشداری مرکزی دماوند و معرفی فردی از روستای لومان به عنوان نماینده پیگیری موضوع، آماده ارائه خدمات در قالب واگذاری ادوات عمرانی است.

شهردار آبسرد با بیان اینکه در ساخت انبار داخل مزارع تخفیفی ویژه به بومیان محلی داده می‏شود، گفت: بدون شک انجام امور زراعی نیازمند انبار نگهداری وسایل، اتاقک فیلتراسیون، استخر آبیاری و ایجاد فنس در حواشی زمین است.

وی ادامه داد: شهرداری آبسرد در زمینه احداث ابنیه‏هایی از این دست و به شرط دریافت استعلام از جهاد کشاورزی، آماده صدور مجوز با تخفیف ویژه صرفا برای کشاورزان بومی است.

متولی تاکید کرد: درخواست برای این مهم از سوی غیر بومیان اغلب سرمایه‏دار و همچنین وکلای بومی این افراد با ضوابط دیگری سنجیده و مشمول صدور سند می‎‏شود.

شهردار آبسرد اضافه کرد: از این رو، درخواست مجموعه شهرداری آبسرد حضور و مراجعه شخصی و بدون واسطه روستاییان و کشاورزان برای پیگیری و دریافت این خدمات است.

انتهای پیام/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول