اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه دماوند خبر داد

نصب 3 کیلومتر گاردریل در جاده‏های روستایی دماوند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از نصب سه کیلومتر گاردریل در جاده‏های روستایی دماوند خبر داد.

نصب 3 کیلومتر گاردریل در جاده‏های روستایی دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ـ دماوند، اکبر وطن‏دوست پیش از ظهر امروز در جریان سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از روستای "مرا" که با حضور مدیرعامل شرکت آبفای روستایی دماوند، رئیس اداره برق منطقه دماوند و سایر مسئولان محلی انجام شد اظهار داشت: در همین مدت کوتاه از تصدی پست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، همه راه‏های روستایی را مورد بازدید قرار دادیم.

وی ادامه داد: در قالب این بازدیدها، نیازسنجی نسبت به نصب گاردریل در حواشی جاده‏های روستایی شهرستان دماوند انجام و در نهایت ایجاد سه کیلومتر از این سامانه‏های کاهش‏دهنده سوانح رانندگی الزامی تلقی شد.

وطن‏دوست اضافه کرد: میزان گاردریل مورد نیاز برای مناطق روستایی شهرستان دماوند در مکاتباتی به اداره‏کل راه و شهرسازی استان تهران ارسال شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، جاده مواصلاتی روستای "مرا" را نخستین منطقه اجرای طرح نصب گاردریل در شهرستان دماوند تعیین کرد.

وی ادامه داد: در صورت حضور پیمانکار نصب گاردریل طرف قرارداد با اداره‏کل اداره راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان دماوند، روستای مرا اولویت نخست خواهد بود.

وطن‏دوست پیرامون روشنایی جاده روستایی مرا نیز گفت: مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند برای این مطالبه مردم روستای مرا پیگیری‏های خود را آغاز می‏کند؛ اما نمی‏تواند قول مساعدی در این زمینه به مردم بدهد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر و به دلیل اجرای طرح عمرانی در منطقه پل دلیچای جاده دماوند ـ فیروزکوه، همه ادوات عمرانی به آن منطقه روانه شده است.

وی ادامه داد: در صورت اتمام این پروژه و آزادی ماشین‏آلات راه‏سازی می‏توان به اجرای سایر طرح‏های شهرستان دماوند نیز پرداخت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول