اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لنده:

جاده و آب شرب مشکل اصلی "کان اسپید" است

خبرگزاری فارس: بخشدار لنده گفت: در بازدیدهای به عمل آمده از روستای کان اسپید، جاده ارتباطی و آب آشامیدنی سالم مهم‌ترین مشکلات این روستا بوده است.

جاده و آب شرب مشکل اصلی "کان اسپید" است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی صبح امروز در بازدید از منطقه کان اسپید با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم تنها ثمره و یادگار مسئولان در زمان تصدی مسئولیت آن‌ها بوده، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاران فراوانی داشته که شبانه‌روز به فکر خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی به مناطق و مردم محروم هستند.

وی افزود: شهر و بخش لنده از معدود شهرهای کشور بوده که با عنایت خداوند و توجه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن محرومیت زمان پهلوی به سمت پیشرفت و ترقی در این نظام مقدس در حال حرکت است.

بخشدار لنده گفت: با این وجود هنوز روستاها و نقاطی در سطح این شهر وجود داشته که خدمات‌رسانی به آنها بنا به دلایلی با مشکل روبه‌رو است.

جمالی تصریح کرد: بخشداری لنده درصدد است در سال جدید بیش از گذشته با همراهی و همکاری دیگر مسئولان بخش و شهرستان و حتی استان بازدیدهای مختلفی را از سطح روستا و مناطق محروم این بخش انجام و مشکلات و معضلات آنها را دسته‌بندی و برای تصمیم‌گیری به استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام دارد.

وی یادآور شد: در بازدید به عمل آمده از روستای کان اسپید به مشکلات آنها رسیدگی شده است.

بخشدار لنده افزود: این روستا دارای 25 خانوار عشایری است که شغل اغلب آنها دامداری بوده که درآمد آنها از این راه تأمین می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین مشکلات این روستا کمبود آب آشامیدنی سالم و عدم جاده ارتباطی با مرکز بخش و روستاهای اطراف است.

جمالی تصریح کرد: با رایزنی‌های به عمل آمده قول تأمین آب آشامیدنی سالم از طریق چاه دلیلک به آنها داده شد که در اسرع وقت این پروژه‌ آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: در خصوص جاده ارتباطی این روستا مسیر ارتباطی آن از مسیر روستای شیلاودان که به مرکز بخش نزدیک‌تر بوده در دست بررسی است که در آینده نزدیک این مهم نیز تحقق می‌یابد.

بخشدار لنده یادآور شد: در آینده نزدیک هم جاده ارتباطی سرآسیاب یوسفی به بخش لنده کلنگ‌زنی می‌شود و این مسیر با توجه به عبور از کنار این روستا تا حدودی مشکل آنها را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول