اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چایپاره:

80 درصد مدارس شهری چایپاره یک نوبته هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش چایپاره گفت: 80 درصد مدارس شهری چایپاره به صورت یک‌نوبته فعالیت می‌کنند.

80 درصد مدارس شهری چایپاره یک نوبته هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حسن سیدعبدالهی صبح امروز در آیین تقدیر از فرهنگیان و معلمان که در محل مجتمع فرهنگی هنری چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: در این شهرستان همه مدارس روستایی و 80 درصد مدارس شهری به یک‌نوبته تبدیل شدند.

وی به اهمیت جذب دانش‌آموز در رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش اشاره کرد و گفت: 48 درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان در هنرستان‌های فنی و‌حرفه‌ای و کاردانش درس می‌خوانند که از این نظر چایپاره مقام دوم استان را در اختیار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفته معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از معلمان نمونه و مربیان زحمتکش است و باید از این فرصت به دست آمده به طور مطلوب برای قدردانی از این قشر زحمتکش استفاده شود چرا که قدردانی موجب شکل‌گیری انگیزه در آن‌ها می‌شود.

امام جمعه چایپاره گفت: دین مبین اسلام برای علم و دانش جایگاه بسیار والایی در نظر گرفته است به طوری که توصیه‌های زیادی برای یادگرفتن و یاددادن به اقشار مختلف جامعه دارد از طرف دیگر در احادیث نیز نسبت به کسب دانش فضیلت‌های زیادی بیان شده است.

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی با بیان اینکه در جامعه اسلامی کسب علم باید همراه با کسب تقوا و برای رضای خداوند باشد، ادامه داد: معلمان باید در مدارس ضمن آموزش علوم تجربی نسبت به انتقال مفاهیم دینی و اخلاقی به نسل جدید اهتمام کنند و با احساس مسئولیت به این وادی قدم بگذارند.

امام جمعه چایپاره به مقام والای آیت‌الله شهید مطهری در ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: همه معلمان و مربیان پرورشی و ... باید این شخصیت برجسته را در همه شئون زندگی برای خود الگو قرار دهند و برای نزدیک‌کردن گفتار، رفتار و کردار خود به وی تلاش کنند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول