اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر علوم دینی:

حضرت زهرا(س) به معنای واقعی کلمه آزاده بود

خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر علوم دینی اعتقاد دارد: حضرت زهرا(س) به معنای واقعی کلمه آزاده بود و این آزادگی را در عمل نشان داد.

حضرت زهرا(س) به معنای واقعی کلمه آزاده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، پیش از ظهر امروز همایش پیاده‏روی بانوان بسیجی شاهرود از محل پایگاه تا گلزار شهدای شهر کلاته‏خیج برگزار شد و بیش از 100 نفر از بسیجیان در آن حضور داشتند.

یکی از پژوهشگران علوم دینی در پایان این مراسم پیاده‏روی و بعد از غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام و قرائت فاتحه، در جمع بسیجیان گفت: حضرت زهرا(س) برای دفاع از ولایت از جان خود گذشت و تمام تلاش خود را برای حفظ امام زمان خود انجام داد.

حجت‏الاسلام علی میری با بیان اینکه آن حضرت به معنای واقعی کلمه آزاده بود، افزود: حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه می‏فرمایند که آنچه باعث وحدت، هم‌دلی و انسجام یک امت می‏شود، امام است و این سخن حضرت بر مقام امام و ولایت در جامعه تأکید دارد که ما نیز اکنون باید آگاه و مراقب آن باشیم.

وی با اشاره به دسیسه‏های دشمنان در زمان حاضر گفت: دشمنان انقلاب و اسلام اکنون دریافته‏اند که انقلاب در حمایت ولایت استوار است و با نشانه گرفتن این نقطه استوار درصدد سست کردن و از میان برداشتن آن هستند، از این‌رو باید هوشیار بود و اجازه نداد که دشمنان به هدف خود برسند.

این پژوهشگر علوم دینی گفت: وظیفه همه حفظ انقلاب و اسلام بوده و خون هزاران شهید باعث به ثمر رسیدن و حفظ آن شده است، بنابراین باید با ارتقای بصیرت و آگاهی خود و جامعه راه را بر دشمنان ببندیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول