اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 فروردین برپا می‌شود

برگزاری سومین هم‌اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی سومین هم‌اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل از برگزاری این مراسم در 10 فروردین ماه، با شعار «فرهیختگان، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» برگزار می‌شود.

برگزاری سومین هم‌اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد دهقانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت پیام‌آور کربلا، حضرت زینب کبری (س)، در راستای منویات مقام معظم رهبری سومین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران وبیدگل پنجشنبه 10 فروردین ماه 1391 با هدف تعامل و بهره‌مندی از نظرات نخبگان و فرهیختگان در تصمیم‌سازی مدیران در کانون فرهنگی - تربیتی سردار شهید قاسم عربیان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آئین علمی - فرهنگی که با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود عباسعلی منصوری، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل در مجلس نهم با موضوع «انصاف، عدالت و توسعه» به ایراد سخن می‌پردازد.

دهقانی خاطرنشان کرد: سپس سیدجواد ساداتی‌نژاد معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جایگاه شهرستان آران و بیدگل در سطح منطقه و ملی را برای حاضران در این نشست هم‌اندیشی تبیین می‌کند.

دبیر اجرایی سومین هم‌اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران وبیدگل عنوان کرد: در بخش دوم این همایش حجت‌الاسلام علی روحانی امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان پیرامون حفظ هویت دینی شهرستان آران وبیدگل سخنرانی می‌کند.

این مسئول ادامه داد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوین، مبحث سخنرانی سعید سرکار عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس ستاد فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری به عنوان سخنران دیگر سومین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل هستند.

وی ادامه داد: عنوان سخنران پایانی این مراسم راه‌های شکوفایی اقتصادی شهرستان آران و بیدگل است که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی سومین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل، چاپ و انتشار ویژه‌نامه «ژرفا» به مدیر مسئولی میثم نمکی را که حاوی آثاری از چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی با موضوع آینده شهرستان آران و بیدگل است به همراه آغاز به کار دبیرخانه دائمی کانون فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل را از دیگر برنامه‌های این آئین علمی برشمرد.

سومین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل، به همت ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان و همکاری دانشگاه‌های پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی و همچنین اداره تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری آران و بیدگل، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری آران و بیدگل و نیز حوز‌ه‌‌های علمیه امیر‌المومنین(ع)، المهدی(عج)، حضرت زینب (س) خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول