اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز خبر داد

اماکن عمومی روستاهای البرز به نام خلیج فارس مزین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در هر روستای البرز یک مکان عمومی به نام خلیج فارس مزین خواهد شد.

اماکن عمومی روستاهای البرز به نام خلیج فارس مزین می‌شود

آرش بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دفاع از آب و خاک میهن در کنار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب همواره جزو خط قرمز‌های ملت ایران بوده است.

وی تصریح کرد: مردم میهن‌دوست و ولایت‌مدار کشورمان طی سه دهه اخیر هزینه‌های بسیاری برای دفاع از ایران اسلامی پرداخت کرده‌اند و هم‌چنان در این زمینه پایدار و استوار ایستاده‌اند.

* دفاع از خلیج فارس وظیفه هر ایرانی است

این مسئول با اشاره به توطئه‌ کشورهای غربی برای ایجاد اختلاف میان ایران با کشورهای همسایه و برخی زیاده‌گویی‌های سران کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره آب و خاک ایران اسلامی گفت: شاهد هستیم که طی ماه‌های اخیر افرادی اقدام به جسارت کرده و تحت تاثیر استعمار پیر مطالبی را بیان می‌کنند که به سود آنها نیست.

بهادری افزود: به عنوان نمونه با وجود اینکه اسناد بسیاری مبنی بر صحت نام خلیج فارس وجود دارد، این افراد تلاش می‌کنند که نام آن را جعل کرده و اسامی غیر منطقی دیگری را به جای خلیج فارس استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط دفاع از خلیج فارس وظیفه هر ایرانی است و مردم و مسئولان ارشد کشورمان واکنش‌های قاطعی در این زمینه داشته‌اند.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز با اشاره به درخواست‌های روستاییان البرزی از مسئولان درباره اقدام عملی برای دفاع از نام خلیج فارس گفت: در دیدارهای عمومی و خصوصی با ساکنان روستاهای این استان، آنها خواستار اقدام عملی مسئولان هستند.

بهادری متذکر شد: برای عمل به این خواسته به حق مردم، در اداره امور روستاهای البرز طرحی را برای نام‌گذاری اماکن عمومی روستاهای این استان به نام خلیج فارس در دستور کار داریم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: براساس این طرح، در هر یک از روستاهای البرز به زودی یک مکان عمومی به نام خلیج فارس مزین خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول