اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه ـ 1:

ایران مقتدرترین کشور منطقه خلیج فارس است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نیروهای استکباری در مسئله جزایر سه‌گانه علیه ایران بسیج شده‌اند اما جمهوری اسلامی، مقتدرترین کشور در منطقه خلیج فارس است.

ایران مقتدرترین کشور منطقه خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسم چهلمین روز شهادت سه تن از شهدای سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) که در مسجد اعظم قم برگزار شد اظهار کرد: شهدای سپاه در راه دفاع از فرهنگ اهل‌بیت(ع)، تمامیت ارضی نظام اسلامی، آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره)، جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در طول سال‌های پس از انقلاب برای سرنگونی نظام اسلامی افزود: استفاده از تنوع قومیتی از جمله راهکارهای دشمنان طی این سال‌ها بوده است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استان‌های مرزی از جمله مناطقی هستند که بیشتر مورد سوءاستفاده دشمنان واقع می‌شوند گفت: پس از پاک‌سازی کردستان از لوث ضد انقلاب، دولت موقت به دنبال مذاکره با آنها بود.

وی خاطر نشان کرد: ضد انقلاب خواستار نشان دادن حسن نیت از سوی دولت موقت برای آمدن پای میز مذاکره بودند و در این زمینه پیشنهاد کردند که نیروهای مسلح از کردستان خارج شوند و دولت موقت نیز داریوش فروهر را که خود فردی کرد بود به این استان اعزام کرد و این شخص رزمندگان اسلام را وادار به عقب‌نشینی کرد.

ذوالنوری با بیان اینکه ضد انقلاب به وعده خود وفا نکرده و مجدداً وارد شهرهای کردستان شدند بیان داشت: آنها به منظور انتقام از مردم مظلوم این استان، جنایات فراوانی انجام داده و بسیاری از مردم کرد را به شهادت رساندند به طوری که برخی از آنها را روزها بالای دار نگه داشتند تا موجب ترس دیگران شود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: بی‌کفایتی و خیانت ملی‌مذهبی‌ها و نیز نداشتن عقل سیاسی و دارا بودن مشی سازش با دشمن موجب شد که مردم ایران باطن کریه آنها را از پشت نقاب شعارهای دوستی با ملت شناسایی کرده و ملی‌مذهبی را از مدیریت کشور خارج کنند.

وی با بیان اینکه خائنان به مملکت اسلامی، کردستان را مکانی برای فعالیت‌های خود انتخاب کردند گفت: آنها در این استان به جان مردم افتاده و همه افراد را در آتش کینه خود سوزاندند.

ذوالنوری ابراز کرد: خط سرخ شهادت از صحرای کربلا آغاز شد و امروز نیز مسیر جانبازی شهدایی چون شکارچی، سلیمانی و شهروز با الگوگیری از سرور و سالار شهیدان ادامه دارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به گوشه‌ای از جنایات و شکنجه‌های ضد انقلاب علیه رزمندگان اسلام عنوان داشت: در اطراف یکی از روستاهای سقز و در روزهای نخست پس از پیروزی انقلاب، حدود 40 نفر از نیروهای سپاه پاسداران در محاصره ضد انقلاب گرفتار شدند و بی‌سیم‌چی این گروه نیز برگه رمز را بلعیده بود اما ضد انقلاب با پی بردن به این مسئله وی را زنده زنده پوست کندند اما با این حال وی حاضر نشد به امام و انقلاب ناسزا بگوید و سرانجام نیز زیر شکنجه‌های فراوان به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ارزان به دست ما نرسیده است به گونه‌ای که در شرایط کنونی حتی در ایام نوروز که همه مردم به فکر تفریح و مسافرت هستند، افرادی چون شهید شکارچی، سلیمانی و شهروز در مناطق عملیاتی به سر برده و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا گرفتار برف و یخ شده و جان خویش را فدا کردند.

ذوالنوری با بیان اینکه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن اهمیت فراوانی دارد افزود: این موارد بدون هزینه به دست ما نمی‌رسد و تنها افرادی می‌توانند این مسئله را درک کنند که خود در راه انقلاب فداکاری کرده باشند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه، پرچم افتخار ملت ایران را به دلیل پیروی از اسلام و رهبری دانست و تصریح کرد: دشمنان تلاش زیادی برای ضربه به انقلاب از خود نشان می‌دهند اما موفق نمی‌شوند.

وی با اشاره به بسیج تمام نیروهای استکباری در مسئله جزایر سه‌گانه ایرانی در خلیج فارس افزود: با وجود همه هجمه‌ها، آنها نمی‌توانند در مقابل ایران ایستادگی کنند و ما امروز افتخار می‌کنیم که جمهوری اسلامی، مقتدرترین کشور در منطقه بوده و خاری در چشم دشمنان است.

ذوالنوری با تاکید بر اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بیان داشت: شهدای سپاه در بهترین سنین جوانی، خانواده خود را رها کرده و به دفاع از آرمان‌های انقلاب پرداختند و مجلس بزرگداشت آنها زمینه‌ای برای بیان اقتدار ایران شده است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول