اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص 6 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی از اختصاص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان این نهاد خبر داد.

اختصاص 6 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمد حسن اکبری‌مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی با مسئولان بهزیستی اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال تاکنون 340 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال نیز همین تعداد شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد خواهد شد، افزود: امسال 5 میلیارد و 770 میلیون تومان برای ایجاد مشاغل خانگی و خود اشتغالی به این اداره اختصاص یافته است.
مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه سالانه بیش از یک‌هزار معلول در استان شناسایی می‌شوند.
اکبری‌مطلق تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح تاکنون بیش از 6 هزار معلول در مناطق روستایی و زیر پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر این نهاد قرار گرفته‌اند.
مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این استان 15 هزار معلول از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
محمد خادم، رئیس بهزیستی شهرستان بشرویه نیز در مورد غذای گرم و شرایط توزیع در سال گذشته توضیحاتی داد و اظهار داشت: این برنامه با هدف حفظ سلامت کودکان مهدها و تامین مواد غذایی مورد نیاز آنان اجرا می‌شود.
در این جلسه تصمیماتی شامل توزیع غذای گرم در پنج روز هفته در مهدها، اجرای برنامه غذایی طبق برنامه سال گذشته، توزیع جیره خشک در روستا مهدهایی که مشکل تاییدیه بهداشتی در مورد توزیع غذای گرم دارند به تصویب رسید.
انتهای پیام/خ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول