اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی هرمزگان مطرح کرد:

رشد 569 درصدی آمار اشتغال مددجویان بهزیستی هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی هرمزگان، از رشد 569 درصدی اشتغال طی دو ماه و نیم اخیر نسبت به شش ماهه نخست سال خبر داد.

رشد 569 درصدی آمار اشتغال مددجویان بهزیستی هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیروس شمس‌الهی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار مدیران بهزیستی و معاون استاندار هرمزگان از یکی خیران همکار این سازمان اظهار داشت: از سوی سازمان بهزیستی کشور، اداره کل بهزیستی هرمزگان در سال جاری مکلف به ایجاد 2 هزار نفر فرصت شغلی شده است، که تا پایان نیمه دوم آذرماه اشتغال برای 937 نفر فراهم شده است.
جاسم محمدی‌فارسانی مدیر کل بهزیستی هرمزگان نیز در ادامه با اشاره به تلاش‌های "محمد خطیبی‌زاده" خیر هرمزگانی و یکی از خیران همکار با این اداره کل، با اشاره به روند شتابنده نظام در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی، گفت: با توجه به اینکه خدمت به جامعه هدف بهزیستی همت و تلاش بسیار می‌طلبد،نوع نگاه خیران، نسبت به بهزیستی باید تغییر کند.
وی ادامه داد: نیت مشترک سازمان بهزیستی و خیران، تحقق خواسته‌های جامعه هدف است.‌
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نیز در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای خیر نامبرده، با اشاره به روند امور بهزیستی هرمزگان بیان داشت: خیرینی هستند که کلنگ خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌ها را بر زمین می زنند و یا خیرینی که در حد توان خود، در کمک رساندن به نیازمندان کوتاهی نمی‌کنند که جامعه نیز باید قدردان آنها باشد.
گل‌محمد بامری، خیران بهزیستی را رفیق و یاور بهزیستی عنوان و از کارکنان بهزیستی هرمزگان و خیران تقدیر کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول