اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی 5 واحد کشت و صنعت در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: پنج واحد کشت و صنعت در راستای توسعه بخش کشاورزی امسال در استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 5 واحد کشت و صنعت در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدرضا اصغری ظهر امروز در جمع اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی مهاباد اظهار داشت: این تعداد از واحدهای کشت و صنعت با اعتبار 14 هزار میلیارد ریال راه‌اندازی شده و در این زمینه 30 هزار فرصت شغلی به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه کارگروه توسعه بخش کشاورزی براساس مصوبه هیئت دولت از سال گذشته تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این کار گروه در راستای ایجاد اشتغال برای افراد بیکار به‌ویژه در زمینه‌های مرتبط با بخش کشاورزی تشکیل شده است.

اصغری از اجرای طرح اقتصادی توسعه کشاورزی در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح سیستم‌های سنتی کشاورزی اصلاح شده و به سیستم‌های جدید آبیاری تبدیل می‌شود از این رو این طرح در افزایش تولید محصولات کشاورزی و بهره‌وری نقش مهمی دارد.

این مسئول میزان تسهیلات اعطایی به هر فرد را 300 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: افرادی که از تسهیلات محل بنگاه‌های اقتصادی زودبازده برخوردار شده‌اند مشمول این طرح نیستند بلکه افراد جویای کار و علاقمند به توسعه کشاورزی در روستاها و زنان روستایی توانمند می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

وی اضافه کرد: صاحبان واحدهایی که از سازمان جهاد کشاورزی تسهیلات دریافت کرده‌اند و طرح آن‌ها در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، می‌توانند بقیه تسهیلات مورد نیاز خود را از محل اعتبارات این طرح تا سقف 300 میلیون ریال دریافت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اهداف بنگاه‌های زودبازده خاطرنشان کرد: بنگاه‌های زودبازده زمینه توسعه اشتغال و عمران عمومی را فراهم و فضای مطلوبی در راستای اشتغالزایی ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول