اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

خمینی نامی بی‌بدیل در تاریخ است

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: در قرن بیستم انگشت‌شمار افرادی را می‌توان نام برد که بر حوادث جهان تاثیرات مهم داشته‌اند و در این میان نام امام خمینی(ره) بر تارک مردان تاثیرگذار جهان می‌درخشد.

خمینی نامی بی‌بدیل در تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت ارتحال امام در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در خصوص اهمیت جایگاه امام خمینی(ره) اظهار داشت: در قرن بیستم انگشت‌شمار افرادی را می‌توان نام برد که بر حوادث جهان تاثیرات مهم داشته‌اند و در این میان نام امام خمینی(ره) بر تارک مردان تاثیرگذار جهان می‌درخشد.

وی افزود: امام خمینی تبدیل به یک راه و گفتمان شده است، چراغی که فراروی آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان می‌درخشد و آنان را به سرمنزل مقصود و مقصد راهنمایی می‌کند.

نماینده عالی دولت در بندرعباس تصریح کرد: ارتحال حضرت امام حادثه بزرگ برای نظام اسلامی ایران بود و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انتخابی مناسب برای راهبری و ادامه شیوه و سلوک امام بود، چرا که جهان منتظر بود که ایران بعد از امام خمینی چه می‌شود.

امینی‌زاده ادامه داد: رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را از گردنه‌ها و حوادث گوناگون سربلند و پرافتخار بیرون آورد و اکنون نام ایران بر بلندای قله‌های پیشرفت و آبادانی می‌درخشد.

فرماندار بندرعباس از مدیران و دستگاه‌های اجرایی خواست که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام از تمام توان و امکانات خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول