اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

کاهش 21 درصدی جرائم خشن در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان از کاهش 21 درصدی جرائم جنایی و خشن در سال 90 در استان کرمان خبر داد.

کاهش 21 درصدی جرائم خشن در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان حسین چناریان اظهار داشت: جرائم خشن و جنایی به طور میانگین در سال 90 در استان کرمان 21 درصد کاهش داشته است.

وی ‌تصریح کرد: کاهش جرائم خشن در برخی از جرم‌ها مانند قتل 38 درصد و در آدم‌ربایی 48 درصد کاهش داشته که آمار 21 درصد به طور میانگین بین تمام‌ جرائم جنایی و خشن اعلام شده است.

چناریان افزود: با تلاش پلیس و همکاری مردم بخش عمده‌ای از تلاش‌های دشمن در بخش امنیت اجتماعی ناکام ماند و این نشان از همکاری مردم با پلیس دارد.

وی در رابطه با افزایش سرقت‌های خرد در ایام نوروز ‌سال جاری عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی وقوع جرائم خرد مانند سرقت‌ها افزایش افراد معتاد در جامعه و به دنبال آن مالخرها و خرده‌فروشان مواد مخدر است.

 چناریان اذعان داشت: فرماندهی انتظامی استان کرمان در سال جاری برنامه ویژه‌ای برای جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان پر خطر در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از اصحاب رسانه به دلیل همکاری بی‌نظیر با پلیس کرمان تشکر کرد و خواستار افزایش مطالب آموزشی برای آگاه‌سازی عموم جامعه در مورد پیشگیری از جرائم شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول