اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 17 درصدی ارتکاب جرم در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ارتکاب جرم در آذربایجان غربی در سال جاری 17 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش 17 درصدی ارتکاب جرم در آذربایجان غربی

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال در زمینه کشف جرم رشد قابل‌ملاحظه‌ای وجود داشت که این آمار نه تنها مربوط به جرایم امسال است بلکه برخی از جرایم سال گذشته نیز که کشف نشده بودند کشف و رسیدگی شدند.

وی افزود: امسال با انجام اقدامات پیشگیرانه تاکنون سرقت مسلحانه و خشن در استان وجود نداشته و گزارش نشده است.

النقی‌پور ادامه داد: در سال گذشته، 3میلیون و 688 هزار و 832 پاکت انواع سیگارت و دخانیات، 220 هزار و 624 متر پارچه، 527 هزار و 950 سوب البسه و روسری، 319هزار و 160 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 13هزار و 114 دستگاه انواع لوازم خانگی در استان کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به میزان ارزش کالاهای کشف شده، تصریح کرد: در این راستا 5هزار و 203 دستگاه صوتی و تصویری و دومیلیون‌ و 946هزار و 31 قلم انواع دارو به ارزش 623 میلیارد ریال در استان کشف و در این زمینه 38 باند متلاشی شده است.

النقی‌پور اد‌‌امه داد: 449 فقره انواع جاسازی و 441 فقره انواع محل‌های دپو و انبار در سال 90 کشف و 5هزار و 515 نفر  قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر سارق در یک هفته گذشته در مهاباد خبر داد و افزود: این فرد اقدام به سرقت طلاجات از کودکان و زورگیری از یک آرایشگر کرده است که این موضوع در شبکه‌های ضد انقلاب بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد به نحوی این ماجرا را به ناامنی کامل در مهاباد تعبیر می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال سرقت از مسافران نوروزی گزارش نشد، خاطرنشان کرد: حضور پلیس در رسانه‌ها و توجه مردم به امنیت و جمع‌آوری معتادان دارای سابقه سرقت در عدم ارتکاب جرم در ایام نوروز موثر بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول