اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

توجه به قرآن و دستورات خداوند سبب کاهش جرم می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: توجه به قرآن، وحی و دستورات خداوند سبب کاهش جرم می‌شود.

توجه به قرآن و دستورات خداوند سبب کاهش جرم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌و‌بلوچستان، حبیب لک‌زایی اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که توجه به قرآن و وحی و دستورات شریعت موجب کاهش جرائم می‌شود و این امر را می‌توان در ماه‌های محرم و رمضان مشاهده کرد.

وی افزود: نیروهای مسلح با توجه به دارا بودن ظرفیت خوب، می‌توانند در راستای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر فعالیتهای بسیار خوبی داشته باشند و بعنوان بازویی توانا برای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر بشمار آیند.

لکزایی به برنامه‌های اجرا شده توسط ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری اشاره و تهیه و توزیع کتاب ترنم تذکر و برگزاری مسابقه آن در سطح استان و چاپ کتاب معجزه زبانی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد.

 

وی در ادامه نهادینه کردن فریضتین را کاری همگانی برشمرد و گفت: نهادینه کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ، کار یک شخص و یک گروه نیست و همه اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند تا در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول