اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

سهم یک درصدی لرستان از جرائم خشن / کاهش 29 درصدی نرخ تصادفات

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جرائم خشنی همچون آدم ربایی، سرقت مسلحانه و ... در لرستان انجام نگرفته است.

سهم یک درصدی لرستان از جرائم خشن / کاهش 29 درصدی نرخ تصادفات
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده عصر امروز در همایش شهروند برگزیده لرستان با تسلیت ایام محرم، گفت: استان لرستان یکی از استان‌های امن کشور است.
وی با اشاره به نگرانی مردم از سرقت‌های خرد افزود: جرائم خشن در استان وجود ندارد و اگر میزان همه جرائم از جمله سرقت‌های خرد را اضافه کنیم به 25 صدم درصد نمی‌رسد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: با ارزیابی وزارت کشور از استان در خصوص جرائم، سهم استان یک درصد بوده است.
وی در ادامه در خصوص همایش شهروند برگزیده لرستان یادآور شد: این همایش با هدف تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و همدلی و ایجاد انگیزه و نیز معرفی و تجلیل از شهروندان برگزیده استان لرستان برگزار شد.
سردار علیزاده موفقیت این نیرو در انجام وظایف محوله را حاصل همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: تعامل مردم با نیروی انتظامی در سطح استان لرستان بسیار خوب و ارزشمند است.
وی با انتقاد از اینکه در استان فرهنگ بوق حاکم است، یادآور شد: از سال گذشته تاکنون از نظر نرخ تصادفات 29 درصد کاهش داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به هفته بسیج گفت: اگر در مسیر ولایت حرکت انجام شود بصیرت افزایش می‌یابد.
سردار علیزاده اظهار داشت: تداوم خط امام حسین (ع) بسیج است و به فرموده امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه‌ای است که بوی طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
در ادامه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: شهروند برگزیده لرستانی بر‌اساس شاخص‌هایی همچون همکاری خوب با ماموران انتظامی در کنترل نظم و امنیت اجتماعی محله‌ها و نیز کمک به شناسایی مجرمان و کشف جرایم همچنین جلوگیری از بروز حوادث و تلفات جانی در تصادفات رانندگی انتخاب شده است.
بهمن نوراللهی اظهار داشت: از اردیبهشت ماه امسال که دستورالعمل ناجا برای شناسایی و انتخاب شهروند نمونه و برگزاری همایش شهروند برگزیده صادر شد، فرماندهی انتظامی استان لرستان وارد عمل شده و تعداد 257 نفر از شهروندان لرستانی را در سه گروه به عنوان افراد منتخب به عنوان شهروند برگزیده شناسایی کرد.
همایش شهروند برگزیده استان لرستان با معرفی 10نفر از شهروندان نمونه و قانونمدار استان توسط نیروی انتظامی برگزار شد.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول