اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان خبر داد:

کاهش 38 درصدی جرم و جنایت در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره دادگستری دشتستان از کاهش 38 درصدی جرم و جنایت در این شهرستان خبر داد.

کاهش 38 درصدی جرم و جنایت در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آرامش مردم امری مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بدون تردید با امنیت پایدار می‌توانیم به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.
وی افزود: طی چند سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی برای تامین امنیت در دشتستان انجام شده و طی پنج سال گذشته شاهد سیر نزولی جرم و جنایت در شهرستان هستیم.
رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی و قضائی دشتستان از قبیل دادگستری، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و فرمانداری در تامین امنیت در این شهرستان تلاش بسیار زیادی داشته‌اند و موجبات ثبات و امنیت روزافزون را فراهم کرده‌اند.
رستگار تصریح کرد: دشتستان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان در بین 9 شهرستان استان است و با توجه به پراکندگی جمعیتی و مهاجرپذیری این شهرستان، برای تامین امنیت باید تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتری انجام دهیم.
رئیس اداره دادگستری دشتستان از کاهش 38 درصدی جرم و جنایت در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: میزان جرم و جنایت در دشتستان کاهش چشمگیری داشته و بر اساس آمار موجود نسبت به سال گذشته، میزان جنایت در این شهرستان حدود 38 درصد کاهش یافته است.
رستگار تصریح کرد: میزان قتل عمد نیز در دشتستان کاهش چشمگیری داشته و از 17 قتل در سال گذشته به شش قتل در سال جاری رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر شوراهای حل اختلاف در رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضائی گفت: شوراهای حل اختلاف در کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها بسیار تاثیرگذار هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.
رستگار یادآور شد: قبل از راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف، بیش از شش ماه برای هر پرونده زمان صرف می‌شد اما در حال حاضر در کمتر از یک ماه این امر انجام می‌شود.
رئیس دادگستری دشتستان بیان داشت: شاهد همکاری مطلوبی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم و امیدواریم در سال جهاد اقتصادی نیز تمام مسئولان برای تامین امنیت پایدار در دشتستان ما را همراهی کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول