اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی شجره طیبه صالحین

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی شجره طیبه صالحین در همدان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی شجره طیبه صالحین

علی قصری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رویکرد شجره طیبه صالحین در سال جاری و برنامه‌های پیش‌رو اظهار کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین از سال 1387 توسط سازمان بسیج مستضعفین و با هدف مقابله با تهدیدات نرم دشمن آغاز شده است که در حال حاضر نیز بسیج در بدنه تمام اقشار جامعه فعال است.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف سازمان بسیج مستضعفین محتوا و برنامه‌های حلقه‌‌های صالحین با سه رویکرد تربیتی، معرفتی و بصیرتی تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی گفت: سرگروه‌های حلقه‌های صالحین به‌منظور آشنایی بیشتر با علوم و فنون مدیریت حلقه و همچنین کسب آگاهی و بصیرت بیشتر، از دوره‌های آموزشی مقدماتی، تکمیلی و تخصصی بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دوره مقدماتی در استان همدان برگزار شد و افراد دارای شرایط نیز به منظور بهره‌مندی از دوره‌های تکمیلی حلقه‌های صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.

قصری‌فر تأکید کرد: ملاک مورد نیاز برای گذراندن دوره‌های تکمیلی گروه‌داری حلقه‌های صالحین به مدت حداقل شش ماه است که در سال جاری نیز دوره‌های آموزشی مذکور به استان‌ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در مقاطع زمانی مختلف و در ایام سال عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: دوره‌های تخصصی صالحین نیز امسال در مرکز کشور با حضور سرگروه و مربیان شجره طیبه صالحین برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه همدان از آموزش‌های مجازی از ابتدای سال جاری خبر داد، و افزود: دوره‌های آموزشی غیرحضوری برای مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین از ابتدای سال جاری در سامانه " www.esalehin.ir" پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: افراد با دریافت کارت مجازی و ورود در سایت مذکور پس از دریافت جزوات مورد نظر به صورت آنلاین در آزمون‌های مورد نظر شرکت خواهند کرد.

قصری‌فر در پایان سخنان خود رویکرد حلقه‌های صالحین را در سال جاری کیفی‌سازی حلقه‌ها بیان کرد، و افزود: در سال گذشته سرکشی از 50 درصد پایگاه‌های استان صورت گرفت و امسال نیز این کار با وقت بیشتر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول