اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان خبر داد

تشکیل 7000 پرونده سلامت برای بانوان کرمانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: در حال حاضر 7 هزار پرونده سلامت برای بانوان کرمانی تشکیل شده است.

تشکیل 7000 پرونده سلامت برای بانوان کرمانی
رؤیا دیوان‌بیگی امروز در حاشیه حضورش در کوهبنان گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به تشکیل 7 هزار پرونده سلامت برای بانوان کرمانی اظهار داشت: اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان برای درمان رایگان زنان بیمار زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد اختصاص داده شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر سرطان سینه، پوکی استخوان و بیماری ام‌اس از شایع‌ترین بیماری زنان است، باید با فرهنگ‌سازی به طور جدی برای پیشگیری و درمان این بیماری‌ها اقدام کرد.
دیوان‌بیگی به مهم‌ترین طرح‌های استانی و ملی اشاره کرد و بیان داشت: با تعامل قوی و تلاش مشاوران ادارات و فرمانداری‌ها، استان کرمان جزو موفق‌ترین استان‌های کشور در اجرای طرح‌های ملی است به گونه‌ای که بیشترین بودجه را در طرح رحمت جذب کردیم و طرح‌های بینش، مطهر و مطهره به صورت جدی در استان در حال پیگیری و اجرا است.
وی با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت گفت: با توجه ویژه رئیس‌جمهور مصوبات خوبی برای بانوان در استان کرمان داشتیم و با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت زنان استان را تشکیل می‌دهند، باید بیشتر دیده شوند و تلاش شود تا فضاهای تفریحی و ورزشی امن برای استفاده بانوان ساخته شود و در همین راستا با توجه به مساعدت فرماندار کوهبنان به زودی کلنگ احداث پارک بانوان در مرکز شهرستان به زمین زده می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به حماسه 9 دی ماه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مقرر شد، حرکتی در زمینه آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در قشرهای مختلف بانوان صورت پذیرد تا زنان ایران اسلامی با شناسایی ریشه‌های نفاق و جریان فتنه سال 88 که معضلات و مشکلاتی را فتنه‌گران خواستند، ایجاد کنند، هوشیار باشند.
دیوان‌بیگی ابراز داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس احتمال توطئه دیگری وجود دارد و باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری هوشمندانه عمل کنیم تا دشمنان داخلی و خارجی را خانه‌نشین کنیم.
وی تصریح کرد: بحث بیداری اسلامی که امروزه در بسیاری از کشورهای عربی در حال شکل‌گیری است،  نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و مرهون رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره)، رهبر متفکر و فرزانه انقلاب اسلامی و جانفشانی رزمندگان است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان خاطرنشان کرد: بانوان در کنار تربیت فرزندان در اوقات فراغت باید با استفاده از تسهیلات ویژه نسبت به انجام مشاغل خانگی اقدام کنند تا هم به اقتصاد خانواده و هم رونق اقتصاد جامعه کمک کنند.
دیوان‌بگی با اشاره به بحث سلامت بانوان به راه‌اندازی دو درمانگاه سلامت ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: با عنایت به توانمندی و تلاش وزیر بهداشت و درمان پیگیر راه‌اندازی بیمارستان زنان در کرمان هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول