اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

شهرضا رتبه نخست خیّرین حوزه سلامت را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود این شهرستان طی سال گذشته در زمینه فعالیت خیّرین حوزه سلامت رتبه نخست را در سطح استان اصفهان کسب کرده است.

شهرضا رتبه نخست خیّرین حوزه سلامت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمدحسین حریری امروز در مراسم آغاز احداث بخش همودیالیز بیمارستان تخصصی امیرالمؤمنین(ع) با بیان این مطلب اظهار داشت: طی چند سال گذشته با همت و تلاش خیّرین حوزه سلامت در شهرستان شهرضا، شاهد ایجاد تحولات گسترده‌ای در بخش بهداشتی و درمانی شهرضا هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ده‌ها طرح عظیم و شایسته با همت خیّرین بزرگوار در سطح روستاها و مناطق مختلف شهرستان در حال احداث است.

حریری با اشاره به لزوم احداث مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف شهرستان گفت: شهرضا به عنوان قطب بهداشت و سلامت جنوب استان اصفهان و شمال استان فارس مطرح است و به طور کلی به چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت شهرضا با تشریح نتایج طرح غربال‌گری بیماران کلیوی طی سال گذشته در شهرضا اظهار داشت: براساس اطلاعات به دست آمده از این طرح 224 نفر بیمار مزمن کلیوی در سطح شهرضا وجود دارد و این در حالی است که در حال حاضر 11 تخت دیالیز در شهرضا وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه وجود 55 بیمار دیالیزی در شهرستان و هم‌چنین کمبود فضای محسوس در بخش دیالیز بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) امیدواریم با احداث این بخش در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات و نارسایی‌های موجود باشیم.

حریری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ساختمان همودیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: این بخش با حمایت یکی از خیّرین بزرگوار شهرضا با مساحتی در حدود 720 مترمربع در دو طبقه در ضلع جنوبی بیمارستان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت و جایگاه استراتژیک شهرضا در حوزه بهداشت و سلامت انتظار داریم با حمایت مسئولان شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر طرح‌ها و پروژه‌های حوزه درمان به اتمام برسد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول