اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ:

آذربایجان‌غربی در جذب سرمایه‌گذار موفق نبوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: استان آذربایجان‌غربی در جذب سرمایه‌گذار به خوبی وارد عمل نشده است.

آذربایجان‌غربی در جذب سرمایه‌گذار موفق نبوده است

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تصویب و ابلاغ هشتمین منطقه آزاد تجاری ماکو در آذربایجان‌غربی لازم است تا وحدت رویه برای پذیرش سرمایه‌های خارجی در استان ایجاد شود و به این ترتیب شاهد افزایش جذب سرمایه‌گذاران باشیم.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد تجاری زمینه‌ای برای پویایی اقتصاد هر منطقه تلقی می‌شوند، تصریح کرد: با اهتمام هر چه بیشتر مسئولان به این موضوع شاهد رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان‌غربی از نظر گردشگری، کشاورزی و صنعتی افزود: موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌غربی و هم‌مرز بودن این استان با سه کشور دیگر می‌تواند زمینه خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم کند که این امر مستلزم همکاری هر چه بیشتر مسئولان با سرمایه‌گذاران است.

عیسی‌زاده خواستار تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذار در این استان شد و اعلام کرد: کاهش روند بروکراسی اداری یکی از مواردی است که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید از هر موقعیتی برای جذب سرمایه‌گذار در استان بهره بگیریم، گفت: دست مناطق آزاد باید برای جذب سرمایه‌گذاران باز گذاشته شود تا بتوانند زمینه رشد و توسعه این مناطق را هر چه سریع‌تر فراهم کنند.

عیسی‌زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق و زیرساخت‌های مخابراتی رغبت سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در هر منطقه افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به عدم توانایی در جذب سرمایه‌گذاران در استان، خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری می‌تواند گام موثری در جذب سرمایه در استان باشد که بدون شک این امر از دید مسئولان استان پنهان نخواهد ماند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول