اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک صنعتی مهر استان فارس صورت گرفت

واگذاری زمین به نخستین سرمایه‌گذار

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واگذاری زمین به نخستین سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی مهر در جنوب استان فارس خبر داد.

واگذاری زمین به نخستین سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران خاکساری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سرمایه‌گذار در قالب شرکت تعاونی با دریافت 2 هزار و 712 مترمربع زمین در این شهرک، نسبت به ایجاد واحد صنعتی در زمینه نگهداری میوه و سبزیجات اقدام می‌کند.

وی افزود: برای ایجاد این واحد صنعتی بیش از 6 هزار و 300 میلیون ریال سرمایه‌گذاری لازم است و با بهره‌برداری از آن تا یک سال آینده برای 12 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی مهر از شهرک‌های جدید صنعتی در این استان است که در یک سال اخیر به مرحله واگذاری رسیده است، گفت: این شهرک صنعتی با مساحت 201 هکتار از شهرک‌های صنعتی بزرگ این استان است که هم‌اکنون در فاز نخست در سطح  100 هکتار مساحت، زمین به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی مهر در فاز نخست، ظرفیت استقرار 150 واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال سه هزار و 200 نفر را دارد و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تاکنون با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی نظیر آب، برق و راه‌اندازی و خیابان‌کشی اقدام کرده است.

خاکساری ادامه داد: با توجه به موقعیت شهرستان مهر در جنوب این استان و نزدیکی این شهرستان به منطقه پارس جنوبی و عسلویه و نیز آب‌های نیلگون خلیج فارس استقرار واحدهای صنعتی به‌ویژه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، می‌تواند از مزیت‌های عمده این شهرک صنعتی برای توسعه صنعتی در این شهرستان و جنوب استان فارس در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول